Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 544 ggr
Stephanie
0

Ny bur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen fått hem, skurat ren, monterat och inrett den nya buren! Skrattande Och så har såklart små råttorna fått flytta in också! Som dom undersöker och håller på! Fler bilder finns på http://ladymarmelade.bilddagboken.se/

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie
0

Och så skulle det vara väldigt trevligt om någon berättade hur man la upp bilderna i inlägget Räcka ut tungan

Bim
0

Fin Bur!  Vart har du hitta den? Och vad kostede den?

KickanW
0

Öppna bilden. Högerklicka på den och välj "kopiera". Sedan är det bara att "hantera inlägget" och "klistra in" länken :)

Mephostapholis
0

åå jag vill också ha en voljär men kan ju inte =(.

Har inte den möjligheten pga att leguanen kräver oerhört mycket utrymme och terrariet kostar ju pengar så fort något måste fixas i det. Mina råttor får nöja sig med sina STORA parakitburar. Skrattande

Ninja
0

#1 Grodan skrev om just det ämnet igår! ;) Bilder i inlägg heter tråden. Vilken fin bur förresten! *avis* Jag vill med ha juu.

TacoBelle
0

Kanonbur! Jag är också på jakt efter en i den modellen. Supersmart med plexiglas i taket!

Stephanie
0

Hittade den på blocket, eller först av allt o Tramsas bilddagbok där jag vart väldigt avundsjuk på "hennes bur", vilket visade sig vara en bild från en annons bara. Skrattande Ringde och den fanns kvar, många intresserade men ingen hade bestämt sig. Åkte och hämtade den i tisdags och den kostade mig 2000kr.

Stephanie
0

Testar att lägga in bilden då..!

Nutiz
0

Och det var ju inte alls jag som gav dig länken till annonsen…