Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 759 ggr
BattlePants
0

Fodervärd finnes

Hej! 

Jag som skriver är en ansvarsfull och djurälskande 18-åring, med dröm om att få vara råttförälder. Jag läser andra året på musikgymnasium och spenderar även mycket tid i stallet. 

Men det finns där något som saknas, och jag skulle så gärna få ta hand om ett par/tre råttor. 
Just nu vet jag inte vart jag kommer vara efter att jag tagit studenten, därav att jag inte vill köpa egna riktigt än. Vill inte skaffa några tills jag verkligen vet vart jag själv har mig. 
Men vad jag vet är att jag kommer jobba borta några veckor i sommar, men kommer under hösten, fram till studenten att bo hemma och  stanna där. 

Det jag skulle önska av råttorna, är att det är en/ett färdigt par/trio som funkar bra ihop, att jag kan få rådgivning av ägaren, men även att typ bur medföljer. Men det är fullt diskuterbart, allt beror på variabler och omständigheter. 

Jag finns i Mariestad.
Nås enklast på mail eller på sms. Svarar sällan (läs i princip aldrig) på telefon om kontakten inte är sparad så jag vet vem som ringer. Om vi sedan samarbetar med råttor kommer jag att spara ditt nr och du kan ringa. 

Mail: ljusamolnet@hotmail.com
Tel: 0739-252135

Endast seriösa personer! Tack! :)

tanglytails
0

Nu kanske inte alla gör likadant men fodervärd brukar vara direkt från flyttklar ålder så oftast inte äldre. Förstod det som att du ville ha äldre.

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)