Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 417 ggr
Honesty
0

Saknar...

Jag sitter och snurrar runt här och tittar på alla era fina råttizar… Guud vad jag saknar mina små…Ledsen

Tur att jag har vänner med råttizar, så jag kan gå till dom och gosa ibland..*ler*

Daydreams
0

jo lika barn leka bäst

izze
0

Jag som trodde det var rika barn leka bäst :)

Vienna
0

Honesty- What happened to your rats if I may ask?

Honesty
0

Jag hade uppfödning tidigare… Vilket jag trivdes med..*ler* Dock så hon jag lever med, dvs min tjej, gillade inte vare sig all städning lukt, matning osv… Så i slutändan så kom vi överens om att avveckla uppfödningen..:( Vi funderade på att behålla två flickor, men då fick jag ett ultimatum… Eget företag eller råttor…*ler* Och jag har drömt länge att ha mitt eget företag så då valde jag bort dom två sista… Skulle nog inte haft tid heller, nu när jag jobbar som jag gör… Så jag får titta på alla era små sötizar och mysa… Råttorna jag hade blev omplacerade till både vänner och andra norr över, vet att dom har det bra, så på det sättet känns det lugnt.. Men det var jobbigt att splittra upp hela flocken så där… Tack och lov så gick allt bra för råttizarna..*pust* Men vet aldrig, kanske skaffar två små, när våran dotter blivit tillräckligt gammal, men det är ju ett tag till dit…*ler*

Vienna
0

Honesty- That sounds like a tragic story but I'm sure of that your rats have a great time at their new homes.

Honesty
0

Jo visst har dom det.. men det blev nog lite traumatiskt både för mig och råttorna..tyvärr.. allt gick väldigt fort…

Men idag så mår alla bra.. tack och lov…

Ladysoul
0

#6 Usch vilket ultimatum hon gav dig! Wtf is that liksom? Jag hade aldrig tillåtit någon styra över mig sådär..

Daydreams
0

#5 du menar hemma hos dig då.

Honesty
0

#7 Jovisst var det ett hårt ultimatum, men vi bor här tillsammans jag, min fru och våran 2½ åring i en liten trea. Vi är bägge sjukskrivna pga värk…

Så jag klandrar absolut inte min fru för det!

Med tanke på att jag inte själv skulle orka/kunna driva uppfödningen och skötseln av så många råttor, så måste jag också respektera när hon säger att hon inte orkar mera…

Jag älskar henne, hon älskar mig, vi bor i samma lägenhet, delar allt ansvar, då får man också kompromissa lixom..

Och det sista beslutet att inte ha råttor alls, det var ju mitt eget beslut pga företaget…

Vienna
0

That's true. There's an amount of responsibility when two people lives together in a surten situation. Family goes first that's undenyable.