Råttor iFokus

Råttor

Etikettgenetik-utseende
Läst 1137 ggr
Bullerbytjejen
0

Dom e väl black husky roan ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina killar, så jag inte gör bort mig helt nu, hihi..

Bullerbytjejen
0

min kaya e ju black husky roan, men hon var mycket ljusare vid fem veckor än va dom här är..

Ninja
0

Ungarna är black, ja. Men Kaya är väl agouti? Hon såg iaf ut som det när jag var råttvakt åt dom.

Bullerbytjejen
0

Så här ser hon ut nu. Alla har sagt till mig att hon e black husky roan iaf..så jag har lixom antagit det..

Bullerbytjejen
0

jag ahr tyckt det varit lite skumt, för hon e ju lite brunskimrig i nacken typ..

Bullerbytjejen
0

finns det någon sida där man kan kolla roanfärger, jag kan inte hitta på srs's sida :S

Ninja
0

Ja, Kaya är agouti! När det är roan så ser det bara inte ut riktigt som vanligt.
Vet tyvärr ingen sida, färgerna kan ju dessutom variera så otroligt i och med att råttorna bleks olika.

Bullerbytjejen
0

men vad e hon mer då? hon e ju inte augoti bara lixom :S

Taci
0

#7, agouti husky roan (;

Bullerbytjejen
0

även på den här bilden? jag trodde augoti va brunt lixom tihii

Ninja
0

Det är ju roangenen som gör att det ser annorlunda ut. Hon är blekare än en vanlig agouti. :)

Bullerbytjejen
0

ja jag visste inte ens att det fnns sånna, har kikat lite på nätet nu, och hon e ju sån, men att ingen sagt nått då, hahaha, å varför va hon black enligt alla tidigare :S skumt..Nu får jag uppdatera hemsidan igen tihii.

Taci
0

Det är precis som Ninja säger. :) Min agouti roan husky hona ser ut såhär i dagsläget, nästan helt vit. Ljust, ljust grå, men var helt "mörk" agouti som bebis. Hon är 1,5 år.

Bullerbytjejen
0

#12 åå spelar munspel *tihii* med gurkan asså..

Jättefiin..

Ninja, Rudi då, när jag ändå håller på e hon pew eller s-pew?

Ninja
0

pew och s-pew är väl egentligen samma sak, bara det att s-pew är mer korrekt. Pink eyed white och self pink eyed white. Kort brukar man skriva ut enbart pew, annars s-pew.

Bullerbytjejen
0

ah oki, står s-pew på hemsidan, så det kan stå kvar då?

orkar inte logga in igen Oskyldig

Ninja
0

Visst kan det stå kvar, det är ju vad hon är ;)

Bullerbytjejen
0

tänkte om det kanske lät lite over the top eller nått *skratt* som att jag vill sätta henne på en tron bah kolla min råtta e s-pew..verri specjial rätt Förvånad

KickanW
0

Juni är ju agouti och han är ju väldigt lik Kaya :)

Bullerbytjejen
0

kickan, men varför har du inte sagt nått, hyttar me näven, nu har ju jag gått omkring som ett fån å bah hon e black husky roan Räcka ut tungan

KickanW
0

Haha, men jag trodde du visste att hon var agouti :) Jag har inte hört något!

CamillaS
0

he he dina bebisar e iaf black husky roan och din kaya är agouti husky roan :)

Bullerbytjejen
0

jo vi har konstaterat det nu, hihi. gick inte upp för mig förrän jag såg killarna lixom, det va ju en del skillnad på dom så att säga, tyckte itne det kunde va samma *skratt*