Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 410 ggr
JagHeterSwea
0

R.I.P. COCOS <'3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

- Nu ska jag berätta min lilla råttis historia..

Det brjade med att jag läste om råttor, å såå.. Blev självklart förälskad och köpte 2 pluttar tyvärr från en djur affär ! . En vecka efter köpet bet dom mej båda och vi ringde till djur affären och skulle sedan byta mot en ny.. Då kom lilla cocos in i bilden, helt snäll söt, å Helt jävla Underbar, var hur lyckligsom hellst med min nya älskling, hon följde mej en vart jag gick.., på marknader, till stan, affären, Över allt. Efter ett tag så förstod jag att jag blev tvungen att skaffa kompisar åt henne, så jag hade ett jäng Underbara råttor, allt var helt perfect, och cocos stog självklart i centrum, alltid :')

-Men alla har sin gång så ett litet tag före 2:år åldern så dog hon, hon låg bara där, på bottenmatrialet, helt stel. Kommer aldrig glömma den synen, jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Jag hann ju aldrig säga hejdå. Jag hade viljat hålla henne, in i det sista..

-Cocos, -tiden med dej var Helt jävla Underbar, men alldelles för kort.

R.I.P. Cocos - evig saknad, evig kärlek, älskling <'3

Deathnova
0

Vila i frid Cocos

Mamalicious
0

Var inte ledsen.. min lilla dotter tar väl hand om lilla Cocos.. Alla djur som kommer till himlen tar alla barn hand om :)

CamillaS
0

söta lilla Cocos, beklagar sorgen. en liten söt länk vad som händer med djuren efter detta liv :')  

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html din vän finns där nu! :')

rosapussbanan
0

Shiiit, hallå snälla nån, hjälp, innan cocos dog så blev hon lite magrare, och en av mina 2åriga andra råttor har också magrat av ganska ordentligt nu, har varit hoss vet. men dom värkar inte fatta nått; Kom tillbaka om det blir värre! HAR PANIK, HJLÄP ! Ska hon med dö? Vad är det för fel? Maten är perfect!

Taci
0

Vad tråkigt att höra :/ Men jag tycker ändå du ska vara glad över det fina liv hon fick, o att hon inte fick nån hemskt sjukdom, utan dog av ålder, fridfullt (förmodligen)! Kanske inte är mkt till tröst, men det tycker jag du ska värdesätta, absolut! Vila i frid Cocos!

CamillaS
0

4# ??

rosapussbanan
0

Var hoss vet. med min anndra råtta; betty, det var inget alvarligt. Fick lite råd så hon är helt OK, nu X)

Mephostapholis
0

RIP Cocos … Vi tänker på dig!