Videoklipp
Hade inte mkt å göra denna regniga o tråkiga tisdagkväll, så jag satte ihop en kort liten filmsnutt på mina råttor :)
Tyvärr har jag råkat ta bort ett par videoklipp, där råttorna duschar å badar, ser jätteroligt ut, men men .. fick bli ett par andra klipp iaf ;P
Sätter den här på Bilder, kändes bäst:)

Gud vad fint du har gjort filmen, vad använde du för program?
Den bilden på 2 råttisar som ligger i ett rör eller ngt är helt underbar!
DIna råttor verkar ha tagit det här med "kloakråttor" bokstavligt, (de trivs bäst i badrum?!) 
kul grej!

Vad bra du hade gjort filmen! också söta råttor på det!:D

så söta! tyckte bäst om den vita som försökte klättra upp på dig men inte lyckades :P så gör inte Mandy :(
vilka fina och goa råttor du har :D gillade också den när den vita råttan klättrade på dig :D
Tack så mkt allihopa! :)
#1, hehe ja, badrummet är ju väldigt råttsäkert då jag inte har några sladdar eller så där, plus att en av dom älskar att duscha (dock inte bada^^), så jag brukar vara där rätt ofta me dom å dra på duschen så dom får leka lite haha .. :) Använde Windows Movie Maker, busenkelt!:) Kanske ser svårare ut än vad det är, men det är bara att dra bilder å videoklipp efter varann, lägga på en låt o några effekter som redan finns att välja mellan, o vips så är det klart ;)
#4, 5 .. Bacon (den vita råttan) äääälskar att klätta på folk, o då speciellt mig, hon följer mig runt i lägenheten, klättrar på mig när jag ska diska, äta mat, gå på toa, you name it ^^ Kan bli dock lite irriterande till slut, hon ger sig inte i första taget;)

Hihi viiken klättr apa Bacon är

jag tyckte att den var söt så därför var jag bara tvungen att lägga upp den :p, synd att jag inte lyckades helt bara:p Men tack för att du fixxade det :p

ha ha! sjukt oversized huvud.. gullig!