Söker efter nya hem!
2 st råttor söker efter nya hem. Tama, snälla och söta. En naken råtta som är toppörad. Och en dubbelrexad (näst intill naken) black hooded råtta, men dumbo öron. Hanar båda två. Flyttas endast tillsammans. dom är ca 6-7 månader. Dom ska inte gå till avel eller mat för annan djur! Dom söker efter ett livslångt hem, med tidigare erfarenhet och kunskap om råttor, dom vill ha en massa kärlek och bra skötsel! Pris går att diskutera. Bilder finns. Mejla för mera info! Finns i Bollnäs.
Pris diskuteras.
putt
Varför ska de ej gå till avel?
Eftersom det är naken råtta och dubbel rexad. Rått raser som inte borde finnas.
Hur vet du att det är en nakenråtta?
Dubbelrex är ju bara ett resultat av en parning mellan 2 rexade råttor. Dom har inte samma hälsoproblem som nakenråttor även om dom också kan vara en smula frusna.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
För att den är naken? :/ Och inte har någon päls.
mkt möjligt. Men nu så är denna dubbel rexade näst intill naken. Och jag tycker ändå att ingen utav dessa två råttor passar som avel.
Det var en annons jag skickade. Ingen diskussions tråd. Om ni vill diskutera så skriv mejl till mig eller skapa en egen tråd om detta.
Vill ändast ha seriösa svar inför annonsen. Eller om någon undrar något över råttorna (ifrån dom som ev är intresserad utav råttorna) inget mera.

Men om du lägger ut annonsen på ett forum får du ju klara av att hantera frågor. annars får du väl lägga ut dina annonser på annonsmarknader.
om man har frågor ang. råttorna så mejla. Detta är ju ändå en sälj/köp sida med, som ligger inne i ett forum. Har lagt upp annonser på flera sidor med så som annonssidor.
#8 Du har rätt att välja om de ska gå i avel eller ej men tänk på då de är sålda så får köparen välja själv anv den de i avel kan du inget göra. Vill du vara 100% säker de ej anv i avel så behåll dem själv.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
mkt möjligt dom har det. men jag kan inte behålla dom. och vill inte att dom ska gå i avel ändå. och då börde det nya hemmet acceptera det.
#10 de borde men det finns de som ej gör det.
Då letar jag vidare helt enkelt.
#12 De som köper dem kan efter köpet anv dem i avel fast de lovat dig ej anv dem i avel. Finns inga garantier att köparen ej anv dem i avel.

Tyvärr gäller inga köpe avtal utan även om köparen skriver under ett kontrakt där dom lovar att inte avla, kan dom göra det ändå sen utan att man kan göra ngt åt det.
japp .det vet jag mkt väll.
Priset är ändrat. Se hemsidan min. http://www.freewebs.com/anniesdjur/sljeskpes.htm