Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 643 ggr
coffeepartyy
0

Råtthonor sökes

Hej! I somras blev tyvärr min råtthona ensam. I början tänkte jag att jag inte skulle ha fler råttor men pga en förändra livssituation så har jag nu möjlighet att ta hand om nya. Märker också hur dåligt min lilla mår av att vara ensam och nu börjar det bli ohållbart, skruttan)-: Så, jag letar efter två-tre nya honor att ta hand om. Jag bor i Avesta i södra dalarna men kan ta mig till örebro, gävle, västerås och sådana ställen i "närheten". Helst så vill jag ha bebisar, men unga råttor kan nog också funka då jag är hemma jämt och kan lägga ner mycket arbete på introduktionen med min hona. De kommer så småningom bo i en Savic zeno 3, men innan jag kan släppa ihop dem så kommer de bo i en zeno 2. Då jag nu är hemma nästan jämt så kommer de få komma ut mycket. Mvh, Danathan (-:

komigentam
0

Om du inte redan har gjort det så rek. jag att mejla/pma runt till uppfödare :)

Bl.a. Nezumis & Ninetails är i/vid Örebro & Zickan är i/vid Västerås!

Kärlek, ärlighet & respekt. 

coffeepartyy
1

Okej, tack så mycket! #1 Skulle verkligen vilja köpa av Zickan och har varit i lite kontakt med henne, men det verkar vara många som tycker som jag och vill ha bebbar haha(-; Ska kontakta de andra nu!(:

coffeepartyy
0

Idag hämtade jag hem två omplaceringshonor, så denna tråd är inte längre aktuell(: