besviken
Som ni säkert sett har jag gjort en liten undersökning och blivit jätteglad för alla svar:) Gjorde undersökningen i flera forum för att få en mer "rättvis och korrekt" uppsikt..
När jag skrev en tråd i Marsvin I Fokus fick jag detta svaret;
"Detta är ett marsinsforum och här finns trådar om marsvin. Inte om råttor. Därför anser jag tråden som helt onödig och låser därmed den.
/Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus"
Jag hade skrivit undersökningen i OT, som man kunde välja där. Varför ha OT om man inte får skriva som man vill.
Till och med personen som låste tråden har skrivit i OT om bland annat vad för favoritband de har.
Mitt inlägg handlade i alla fall om djur till skillnad från det inlägget..
Är det bara jag som inte förstår?
Fast jag kan förstå dom… På en djursajt pratar man om just det djuret, inte göra undersökningar om ett annat djur vars sida finns ett klick bort 

Mvh Stephanie 

jag tycker att det ska gå bra om man skriver OT. det behöver inte whinas nånting om det inte handlar om marsvin..

#1 jag hade förstått om de inte haft så man kunnat välja ot
när personen i fråga skriver om favoritband.. det har väl ingenting med marsvin att göra?:S
#2 nu när tråden redan är där, varför låsa den istället för att skriva att de inte tycker det hör hemma med sånna trådar och om jag skriver en sån tråd igen så blir den låst. Hur farligt kan det vara om 1 eller 2 personer vill svara.. :/
#3 jadu jag har ingen aning. hon som låste den kanske hatar råttor?

Tycker hon reagerade på ett onödigt och löjligt vis.. Är det OFF TOPIC så ska man väl kunna lägga ut en undersökning? Det handlar ju fortfarande om djur liksom och inte om hur man syr ett lapptäcke.. :/

#0 Det smidigaste vore väl att fråga tjejen som stängde inlägget!? Har du gjort det? Ingen annan kan ju svara på hur hon tänkte.
tänkte precis säga samma sak som 6# såg din tråd i marsvinsforumet, tycker också du borde ha fått skriva där som OT. men det bästa är nog att du pmar Felicia och säger som det är att du skrev det i ot.

Jag har skrivit till henne och väntar på svar..
men hur kan man missa att det är ot när det stod i både rubrik och låg i den kategorin :P

Såg precis att hon raderat mina 2 inlägg från sin gästbok utan att svara…!
Skapa en ny tråd i OT-kategorin där du frågar hur de definierar OT, när de inte låter en skriva om saker som är OT där.

På iFokus övernaturligt skrivs det dikter bl.a på OT

stelkrampssprutan måste uppdateras etfre ett visst antal år igen…

Oopps,fel ställe!!Förlåt!