(S) råtthona
födelsedatum november 2015 färg, teckning o hårlag svart/vit. Dubbelrex kön hona kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) vet ej faderns namn, födelsedatum, vikt vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning hon har blivit själv efter att jag blev tvungen att avliva hennes kompis omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc En busig, pigg tjej som inte var några problem för mej att introducera till min andra råtta. Skulle säkert uppskatta att bo i en flock med flera råttor att leka med. Lite osäker när man lyfter henne men pussas ändå! Genom snäll! pris 50kr( hem viktigare än pris) ort där råttan/råttorna finns Norrköping telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) naiijnos@live.se
Delar denna annons i råttgrupper på fb, är det ok? 🙂
Kärlek, ärlighet & respekt.
Ja tack gärna!
Vilket litet skrutt! Jättefin råtta! Önskar lite att jag inte bodde så långt ifrån.
Åh typiskt att alla ska bo långt bort jämt ! Vill inte att hon ska va ensam :(
Hur går det? Hittar du något hem till henne? Jag är intresserad, men kan inte erbjuda någon flock än på någon månad. (Om allt går som det ska så får jag hem 2 små i slutet på Juli.)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?