Blocketannons
Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig här om detta. Men var inne spontant och kikade på blocketannonser på råttor. Dyker upp en annons där det är 3 råttor som bor i en liten fågel bur. Där fanns ingenting i buren. Det brast i mitt hjärta när jag såg det :'(
Harley och Charlie
Tror jag vet vilken det är. Liten bur med mer eller mindre ingen inredning förutom en fågelpinne och säljer för att barnen tröttnat på dom. Djur är inte leksaker man köper till barn. Blir så arg på sånt.
#1 Ja precis, exakt den jag menar. Blir så fruktansvärt ledsen i hjärtat när man ser sånt :(
Harley och Charlie
Det bästa ni kan göra när ni ser sådana här annonser är att dela bland kunniga råttmänniskor & hoppas att råttorna hamnar där. 🙂
Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. 
Kan ni länka denna? Eller skicka på pm
Hitta, gjorde ont i hela mitt hjärta. Dom stackars killarna försöker förgäves komma högre upp i denna lilla buren med pinnarna. Vill bara åka och hämta dom men tar 6 timmar bara dit med tåg är nog mer en vad små råttor orkar.. Hoppas dom klarar sig :(
Ja, även jag själv bor långt ifrån tyvärr. Men usch så arg jag blir när jag ser sånt här :(
Harley och Charlie
D:
"Normalt är tråkigt" säger de och är helt normala
Skickade ett mail till han att han åtminstonde tills han hittat en köpare kunde lägga in en skokartong åt råttorna så dom har någonstans att sova / gömma sig och att buren var för liten..
#8 Vad bra! Har han svarat? :/
Harley och Charlie
Ni kan inte länka annonsen?
Nej han har inte svarat som jag trodde.. Sök bara på råtta hela sverige går inte att missa
Har också reagerat på den annonsen :/ hoppas verkligen att de hittar ett bra hem snart. Bor hyfsat nära, men har inte riktigt plats o tid för fler just nu..möjligtvis nån till bara, men inte 3 ifall jag ska tänka långsiktigt. Ingen här som kanske vill ta de o ge dom ett bra liv? #Disa2000 kan skicka ett PM, vet inte ifall man får länka direkt här
Jag har kikat lite på dessa stackars herrar. Kände att det var långt att åka men kanske värt det för att få se dem i en riktig bur.
Ja hade jag bott nära hade jag gjort vad jag kunnat men eftersom jag bor långt ifrån blir det lite svårt :/
Harley och Charlie
Såg annonsen och blir både ledsen och arg… Skulle så tagit dom hem till mig om det inte hade varit 7 och en halv timmes resa…
Heter annonsen "Råttor m bur"?
#16 ja
Annonsen fortfarande kvar.. Hoppas de finner(eller ännu bättre, redan funnit) hem med nån råttkunnig snart. Mammahjärtat skriker åt mig att hämta dom annars
Önskar verkligen jag hade kunnat åka och hämta dem :/
Harley och Charlie