Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1334 ggr
Knabbo
2016-01-02 11:16
0

Omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med stor sorg vi måste omplacera vår killar Bruce och Francessco pga allergi i familjen. Vi tog över dom från bekanta i somras då den familjen inte hade tid för dom, och sorgligt nog har vår dotter visat symtom på allergi och vi har fått bekräftat att hon är allergisk mot alla pälsdjur. Jag har inte nån information om mamman och pappan till vår pojkar tyvärr, men dom är bröder från samma kull iaf. Bruce: * Född 9/4-15 * Antal i kullen 10 st (den infon har vi fått av våra bekanta) * Färg: grå och vit och toppörad. Mer info än så har jag tyvärr inte * Har tyvärr ingen information om mamman eller pappan. * Pris: en liten symbolisk summa som vi kommer överens om, viktigaste för oss är att dom kommer till ett bra hem. * omplaceras pga dotterns allergi. Bruce är en väldigt nyfiken kille som gillar att få vara med och kolla vad man pysslar med. Han är inte så förtjust i att bli lyft och buren, men får han klättra upp själv i handen så gör han det gärna :) Han är även väldigt matglad och är alltid fram först när maten serveras. Lyssnar och kommer fram när man ropar på honom. Francessco * född 9/4-15 * antal i kullen 10 st (infon kommer från våra bekanta) * färg: brun med vit strimma längs munnen och magen, toppörad. Har tyvärr ingen mer info än så * Har ingen info om mamman och pappan tyvärr * pris: en symbolisk summa vi kommer överens om. Viktigast är att dom kommer till ett bra hem och gärna tillsammans med varandra. * omplaceras pga dotterns allergi Francessco är en lite mer reserverad och tillbakadragen kille, men samtidigt väldigt nyfiken. Viktigt att man är lugn och försiktigt när man hanterar honom, han blir lätt stressad vid förflyttning och kan pipa för att man ska släppa ner honom igen. Man skulle kunna säga att han har en stor integritet och blir förnärmad när man gör som han inte vill :) Kallas även för Beddibeddi, lyssnar mer till det namnet än sitt riktiga. Buren kan man få med om man inte har nån, men då vill vi ha lite för den då vi köpte ny till dom när vi hämtade hem dom :) Den summan kan vi komma överens om om det blir aktuellt. Vi bor i Sala, men skulle kunna åka med dom till nya ägaren så länge denna inte bor för långt bort. Om den nya ägaren inte har så lätt att ta sig hit. Vid eventuellt intresse så maila mig på jenny_najstrom@hotmail.com

marathos
2016-01-18 16:03
0

.

bonnierat
2016-01-20 09:33
0

ligger det nära stockholm

apportbocken
2016-01-20 17:43
0

#2 Sala ligger i Västmanland (är jag rätt säker på, men rätta mig om det är fel ;) ), vilket är lite mer än en timme (typ 1,5 någonstans) västerut om du åker från Stockholm, det beror ju lite på var i Stockholm du bor, men ungefär det. 🙂

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Adrianaisaksson
2016-01-22 13:34
0

Hej! Är dem kvar? :-) Mvh, Adriana.

Vegan, italienare, rockgalen och djurälskare alla dagar i veckan.Lyssnar på musik