Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 891 ggr
ellen4
2

Omplacering 2 vuxna honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Skövde, Västergötland

Jag har 2 underbara råtthonor som behöver ett nytt hem, då jag flyttar utomlands för studier i september, och trots ansträngningar inte kunnat fixa till det så att de kan följa med till Spanien.
Födda: februari 2013
Slätpälsad Dumbo:
Chocolate untypical/agouti respektive Irish/Hooded.

Från Vintaz uppfödning, Månsarp (Rock-A-Doodley-kullen, 18 ungar)
Pappa: Frank -Cinnamon bareback dumbo
Mamma: Vanilla Sky - Beige self, rex, dumbo

De är mycket handtama, riktiga godingar och ovanligt lugna och stillsamma för att vara honor. Föräldrarna handplockade för att vara lugna och stabila. Aldrig visat minsta tecken på aggressivitet.
Tycker om att gosa och älskar att sitta innanför tröjan och knastra.
Bajsar endast på sin toalåda, och kissar även där (för det mesta).
Mymlan (chocolate) är den lugnaste av dem, matglad och lite rund om magen. Hänger slapp som en fläskfilé i handen. Ligger mest still och trivs bra hemma.
Totiki (hooded) är mer aktiv och "atletisk", mer kontaktsökande, nyfiken och vill helst vara ute hela tiden. Springer dock inte omkring och busar utan håller sig nära - skulle gärna leva hela livet sittandes på en människa. 

Båda har varit friska hela tiden.

Medföljer bur och diverse tillbehör. Ingen kostnad till rätt hem, men krävs personlig kontakt med besök före omplacering. De är mina guldklimpar och lämnar dem bara till något jag litar på…

Hälsningar,
Ellen Engberg
engberg.ellen@gmail.com
076-3680395

[Sagasvan]
0

jag ställer upp jag kan ta mymlan ring mig 46769139920

lollynonna
2

#1 Denna annons är över 1 år och 6 måader gammal, och vill du ha en råtta är det nog du själv som får ta initiativ och ringa/maila säljaren. Jag tror inte att så många kommer att ringa dig, du kan skicka ett mail och berätta hur råttan kommer ha det hos dig osv 🙂

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol