Dumboråttor
Jag ska skaffa råttor och har bestämt mig för att ha 3st, honor, syskon och dumbo!
Hittade ingen artikel/inlägg som var hyfsat ny om vilka här som har dumboråttor så tänkte skapa en ny.
Vill gärna se bilder på era dumbos (kallas de så i plural?) och berätta gärna vilken uppfödare de är ifrån!
Letar uppfödare nu och tycker det är svårt att hitta någon som just avlar dumbos. Kom gärna med förslag!! :D
Åh! Har funderat på Zickans och även medelat henne på fb men inte fått svar än, ska man kontakta här i stället kanske? :)
Jag skapade en tråd några dagar sedan. Fick in massa söta bilder på dumbos. Bläddra lite längre bara så hittar du den nog. Vad var det som fick dig att bestämma dig för 3 råttor och inte 2?
#2 Det kommer säkert svar på fb! Folk har ju lite fullt upp nu innan jul, så det är säkert därför.
Medarbetare på råttor ifokus 
Det har du rätt i! ^^
vad var det som fick dig att köpa 3 råttor istället för 2?
Just för att slippa introducera en ny senare, vill hellre ha 3st för säkerhetsskull i fall att en skulle gå bort i sjukdom eller liknande. :)
Såg nu att du hade skrivit en kommentar tidigare och frågat samma fråga! Förlåt men jag såg inte det alls! :o