Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 750 ggr
cejn
0

Furet tower inredningstips

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Behöver tips på hur jag inreder nedre delen på furet towern? Har noll fantasi och finns ju såklart inge galler i taket på nedre delen så sputnikar och sånt går ju inte att hänga upp. *suck*

mmillann
0

Rep och sittpinnar kan du sätta in så de kan hoppa runt och få balansera lite på köpet. Du kanske kan ha en korg du sätter fast med buntband på nån sida. De var det jag kom på iaf.

komigentammie
0

Hängmatta rakt över, rör, rep, korgar osv.

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

[Tibonnanj]
0

Vi satte ihop över och under del med vandra. Alltså tog bort golvet i mitten och hade en enda stor öppen bur. Men gör man så måste man va noga med hängmattor och hyllplan så att fall höjden inte blir för lång om de skulle ramla. Vi hade även en mindre trädstam, kan man säga eller tjock gren som stod på burgolvet och nådde nästan till burtaket. Det va uppskattat med en megastor gnagpinne :P

cejn
0

Tack så mycket! Har lite korgar och sånt som ska upp men ville ha lite mer tips. Finns superbra korgar på rusta, dessutom snygga så ska handla några fler såna när jag har vägarna förbi! :)

[Tibonnanj]
0

Billig cykelkorg för barn finns på Jula. Våra råttor älskar den och den är lätt att göra ren

Supercoolninja
0

Hus? Kartonger? 
Åhh vad ja längtar tills jag ska skaffa råttor xD