Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 478 ggr
Sarakechi
0

Transportbur?

Vart kan man få tag på en bra transportbur till råtta för rymligt pris?

Allamej
0

Hur rymligt för priset vara Räcka ut tungan

Nä, skämt åsidå, ÖB har/hade bra transportburar. Djuraffärer och sen kan du ju kika på zoonen, blocket och tradera

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Sarakechi
0

Tja, en 180-200 spänn..gärna billigare om de finns..

Allamej
0

Dom ställen som jag nämnde har burar till det priset och billigare, men för 180-200 kr så kan du ju köpa på en vanlig djuraffär om du vill :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

dorkey
0

Behöver jag något så kör jag på begagnat. Hittar jag inte det jag behöver så kaaanske jag köper det nytt. Älska Second Hand <3

BettySue
0

Jag köpte min för 90 kronor, och den är kanonbra. Finns på en djuraffär i kungens kurva. Var bor du?

Sarakechi
0

Ja bor i Höllviken..i Skåne :P

Så, vad ja förstår så ligger kungens kurva i sthlm?

BettySue
0

Ja precis, så det kanske inte är så nära :/

KickanW
0

ÖB har en jättebra transportbur för ca 60:-

Daydreams
0

Jag rekommenderar en sån här

transportbur. Dvs en av dom 2 längst ner till vänster på sidan.

BettySue
0

Jag har en som ser ut som den längst ner till vänster, den är jättebra :)

Ladyinred
0

Själv föredrar jag kattburar. För när jag reser nån stanns med råttorna tar det minst en halv dag. Tycker att det är lite elakt att tränga in dom i något som är mindre då.

Sarakechi
0

Jag ska bara transportera mina från Malmö till Höllviken :)

Ja tror ja såg en sån där transportbur, som va längst ner till vänster, inne på Vackertass på Mobilia i Malmö..men de är klart..ja kan ju ha fel.. :P

Ladyinred
0

Jag har inte en aning om vilka avstånd det e som du pratar om. Men alla har vi ju våra egna favoriter när vi fraktar djur. Och oavsätt om det e en liten modern hundväska eller en äggkartong så är det viktigaste att inte glömma vätskan till djuren. Och vill man ha de i form av till exempell gurka eller vattenflaska e de ju upp till en själv.

Daydreams
0

Det handlar om 20 minuter med bil så vätska behövs inte på den lilla stunden.