Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 750 ggr
Nikuapp
0

Akut Råtthane

Hej! Jag säljer nu en rått hane som jag räddade från ett dåligt hem. Han bodde i ett litet hamsterbur och jag kunde bara inte låta honom vara kvar i det hemska hemmet. Han fick fel slags mat i andra hemmet så han är en aning överviktig. Jag säljer honom för kan inte behålla honom och jag har inte andra råttor som han kan vara med och jag planerar inte att skaffa flera råttor. födelsedatum: 2014-07-04 färg, teckning o hårlag: Black ambk kön: Hane kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 11 stycken, (11) faderns namn, födelsedatum, vikt: Luft, 2013-12-04, vet ej moderns namn, födelsedatum, vikt: Epona, 2013-09-08, vet ej syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: vet ej omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: I flock har han varit ganska dominant mot andra råttor men han har också en mjuk sida. Hans karaktär har alltid varit bra, han har aldrig bitit någon eller något liknande. pris: 400 kr (man får med en liten bur som är bra för transport och en del tillbehör) ort där råttan/råttorna finns: Han finns i Botkyrka (Stockholm) telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): Om ni är intresserade av att ta emot han och ge honom ett så bra hem som möjligt så kan ni smsa/ringa till 0700923872 övrigt: All information om råttan fick jag från förra ägaren. Bilder kan jag smsa om du är intresserad.

zickan
0

Antar detta är samma hane som skänktes bort 2 dagar innan denna annons? http://rattor.ifokus.se/discussions/55f87caa8e0e747163003d95-ratta-saljes

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Nikuapp
0

Ni kan ta bort tråden. Han säljes inte. Och #5 ja det är det.

Nikuapp
0

Menade #1

Nikuapp
0

Ni kan ta bort tråden.

Nikuapp
0

Hej alla. Det här är en vän av tjejen som tog emot råttan. Jag ber om ursäkt om vad jag har skrivit här. Jag gjorde det här som ett skämt, jag vet det var dumt av mig, så jag vill bara säga att tjejen som tog råttan har inte skrivit det här, det var jag, hennes vän. Jag hade trot att buren som hon kom med råttan i var råttans bur som den levt i hela sitt liv, vilket det inte var och jag hade trott att han fick fel mat och ingen ute tid men det var inte heller sant. Min kompis ringde mig argt och förklarade att det var bara en transportbur och att råttan var bara lite större för han var bortskämd av sina förra ägare. Efter allt jag hört så vet jag att dom inte misshandlade sin råtta. Och som sagt tjejen som tog råttan skrev inte det här så råttan säljes inte. Jag ber om ursäkt till min kompis och förra ägarna. Det jag gjorde va väldigt fult..

Inlägget är låst för nya kommentarer