Hej igen!
Hej på er, nu var det verkligen ett bra tag sedan jag kikade in här, har ju varit "råttlös" (buhu) sedan 2010 nu så. Annars hängde jag här mycket då… ;)
Hur som, kul att kika in igen och är verkligen sugen på att införskaffa sig någon ny liten tuss. Ska väl ta och fundera på lite grejer och övertala sambon, hehe. ;)
Dock så bor jag på ett "tjorvigt" ställe om man ser på att få tag på råttisar som INTE är från exempelvis Djurmagazinet (vet ju att det är lite njaaa…….), bor i Luleå. Är det någon som har något tips på någon i "närheten" eller om det faktiskt är riktigt tjorvigt hit upp?
Amanda/Rebellions hittar du här i Piteå! 😃 Nära och bra! Kan varmt rekommendera henne. Hon finns på facebook, sök på Rebellions Rattery
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Hon finns förresten även här på RiF. Fjordell heter hon här :)
#1 & #2 - Men åh! så fantastiskt! Trodde jag inte haha, fick för mig att det var "omöjligt" här uppe. Tack!!
Jag tycker att det har blivit allt fler här uppe som pysslar med råttor nu. Jag tycker mig se en skillnad bara jämfört med 2009 då jag skaffade mina första råttor. Jättekul! 😃