Hellre mus än råtta
Jag tycker att råttor är för stora och läskiga..
Möss däremot är små och söta..
Båda är ju skadedjur från början som lever av männsiskans skafferiprodukter
Men en stor fet råtta är inget för mig..
kolla in mus.ifokus vetja
Mariana

Om en råtta inte är något för dej så varför är du på denna sidan och inte mus sidan då?
#1 håller klart med dig

Du tror väl allvarligt talat inte att du kan gå in på ett råttforum och kalla djuren vi alla älskar och pratar om för "feta råttor" ?
Vad har gått fel i din uppfostran? Lärde dina föräldrar dig inte att "om du inte har nått snällt eller åtminstone vettigt att säga så håll mun!"
Hoppas du håller dig borta från det här forumet med dina åsikter om möss och råttor. INGEN här är intresserad av att läsa bullshit om våra älskvärda råttor!
#3 Håller med..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Men strunta i henne, hon skrev ju bara för att få starka reaktioner.

#5 Kom på det nu efteråt,har man läst det hon skirvit på de andra forumena så ska hon ej har djur alls!

#5 vet att man borde strunta i henne, men mitt blod kokar när nån säger så om råttor. tyvärr, jag kan vara rätt hetlevrad. :/
Du behöver inte skicka massmail heller (vilket jag antar att det är, eftersom jag fått ett)… Är jag intresserad av möss så går jag in på mus.ifokus utan att behöva bli dit-tjatad.

Mvh Stephanie 

Ett tydligt fall av troll enligt mig. Har sett denna person skriva på andra iFokus sidor, väldigt oseriöst.
Nu skriver jag detta inlägg och hoppas att det blir det sista! Svara inte mer på inlägget utan låt det försvinna. Okej?
hon skriver bara för att provocera, inget av det hon säger stämmer. kolla bara på hennes andra inlägg!
bry er inte, svara inte ens på hennes inlägg
#11 - Meningen med ett "Svara inte mer nu"-inlägg är att man faktiskt inte ska svara mer. Alltså inte heller skriva ÄNNU fler "skriv inte"-inlägg. Såå…
SKRIV INGA FLER INLÄGG SNÄLLA!!!

Mvh Stephanie 

Satjvärden kan låsa tråden oxå..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you