Omplacering av hane
Letar efter någon som kan erbjuda ett nytt hem åt min lilla Frej då hans bror gick bort väldigt plötsligt. Vill inte att han ska vara ensam och jag har inga planer på att skaffa flera råttor, så det bästa vore om han kunde få flytta in hos någon som har yngre hanar.
Frej
Födelsedatum: 14/2 - 2014
Färg, teckning, hårlag: Hane. Black husky roan. Dumbo, slät.
Kullstorlek: 11 st.
Fadern:Vet ej.
Färg/teckning: Vet ej.
Modern: Vet ej.
Färg/teckning: Vet ej.
Pris och reg: Frej är inte registrerad i SRS. Sätter inget pris då hemmet är det viktigaste. Men vill man ha med buren som är en furet tower så tar jag 800:- för den.
Omplaceras pga: Ensamråtta.
Frej är en söt liten kille som kan vara lite nervig med ändå modig på samma gång. Vet inte riktigt hur han är i flock men mellan honom och hans bror så var det han som var den dominante, dock så uppstod det aldrig några större bråk. Han har heller aldrig bitit en människa. Frej är en liten latmask som gillar att ligga och mysa inbäddad i sin filt, men gillar även att springa fritt och utforska mellan varven. Han älskar att bli klappad men föredrar om det sker när han ligger tryggt i sin bur, då brukar han ploppa med ögonen för fullt.
Ort där råttan finns: Norrköping.
Är väldigt noga med att hitta rätt hem åt Frej då han är världens härligaste råtta som jag egentligen inte vill lämna bort, men det bästa för honom är såklart att få leva resten av sitt liv med nya kompisar.
Om det finns någon som kan tänka sig att ta emot Frej så kontakta mig gärna via mail och berätta lite om vad du har att erbjuda honom.
Maila: alexandra.lundberg@live.se
Vänliga hälsningar
Alexandra
Hoppas verkligen att någon kan ta denna fina kille. Och jag beklagar :(
Tack! Det hoppas jag med, så sorgligt att se honom ensam :(
Hej!
Det finns eventuellt ett hem åt honom här hos mig i Karlstad om han inte funnit något hem innan Juli :)
Transport hit skulle i så fall kunna ordnas.
Synd att han inte bodde i sthlm :( Han är verkligen fin :) Så jag hoppas att han får ett bra hem! Du kan väl berätta hur det går?