Råtthane sökes
Hej!
Pga. sorgliga omständigheter är min äldre råttherre numera ensam och jag söker därför en råttpojke som kan hålla honom sällskap. Min råtta heter Mr White och är snart 2,5år men frisk och pigg så jag väntar mig att han kommer leva ett tag till. Han skall lånas ut till avel, så om allt går väl kommer en av hans söner flytta hit också, men det dröjer ju ett tag och jag vill inte att han går ensam tills dess.
Jag söker en yngre råtta för att introduceringen ska gå så smidigt som möjligt. De kommer att få komma ut minst en gång om dagen, få hemmablandat Torrfoder och varierad färskmat. Jag går regelbundet på utställningar så planen är att han ska få följa med där oavsett om han kommer från registrerad uppfödning eller inte.
Jag finns i lund så det vore smidigt om min råttpojke finns i närheten.
Fråga gärna om det är något du undrar! :)
Jag har ev. en naken råttpojke som kommit hit som omplacering, han är omkring 3 månader. Jag bor i Skåne, Perstorp & kan tänka mig lämna honom hos dig, om du vill. Han kommer tillbaka till mig, jag hade omplacerat honom till ett hem.
Kärlek, ärlighet & respekt. 
/ Tamlina.
#1 det låter väldigt bra! känns bra att kunna ge ett stabilt hem till någon som haft oturen att flytta runt. Jag skickar ett pm till dig så kan vi prata vidare :)
Puttar upp tråden då råttan i #1 tyvärr inte längre är aktuell :)