Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 1104 ggr
Allamej
8

Jag är tillbaka

Hejsan Jag är tillbaka eftersom jag har fått tag i en padda Jag ligger fortfarande på sjukhus och jag blir sövd och omlagd varannan dag pga att jag fick ett bakslag för drygt en månad sedan. Men jag kommer att vara mer aktiv härefter. Det är så kul att vara tillbaka

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Karmatarerskanise
0

Gött att du är tillbaka :)

Det andra.. när tusan ska det ta Slut :(

tötenöten
1

Välkommen tillbaka! 🙂

Se till att krya på dig! 

(En liten snabb fråga, ser att vi kommer från samma stad och undrar också om det var du som hade Norrskenets uppfödning förut? 🤔)

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

myismyname
1

Kul att du är tillbaka! 🙂 Krya på dig!

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

VampireGirlElvira
1

Välkommen tillbaka. :D

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Allamej
0

Tötenöten, jo det var jag. Jag tog paus för jag blev bara sjukare. Det var ett bra beslut eftersom jag legat på sjukhus ca 1.5 år de senaste två åren, den här gången har jag varit inlagd sen 25:e oktober.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

tötenöten
0

Oh fy vad jobbigt :( 

Hoppas att allt kan börja fixa till sig nu så du får komma tillbaka till en normal vardag, kan inte vara lätt att få spendera så mycket tid på sjukhus.

Styrkekramar!❤️

Råttor, råttor och lite mer råttor!Hjärta

Allamej
0

Jo det är slitsamt, jag längtar till dess att jag kan gå igen…

iMois04
0

Vad är det som hänt? Allstå med dig

Allamej
1

Jadu… det är en hel del… jag orkar inte dra allt men kontentan är Tog bort viktminskningsband i buken Fick in hudbakterier i bukhålan blev jättesjuk, fick ödem och sen bensår Hade det så i 4 år och i oktober 2013 så åkte jag in på sjukhus. Dom skar bort all död och infekterad vävnad Transplanterade hud från låren For till sjukhuset i min hemstad och lärde mig gå igen For hem i maj 2014 och lades om hemma I juni var jag så sjuk och mina ben hade blivit sämre, låg inne i 2 månader Kom hem och i oktober så skickas jag till sjukhuset. Dom kokar ur såren på benen och har sedan dess lagt om mig sövd I början varannan dag, sen blev jag bättre och lades då om måndag och torsdag Fick ett bakslag och sövs nu varannan dag igen Och smärtan är otroligt mycket värre nu så det där med att lära mig att gå igen går väldigt långsamt.

Vermin
0

Styrkekramar till dig ❤️

Zolah
1
serenas
0

[kerstinthemilklover]
1

Välkommen tillbaka och krya på dig ordentligt.

Jag länkar lite om sårbehandling i fall det kanske finns något ni inte testat men som ändå kan lindra. Du är säkert i goda händer, men i bland är det fint med lite andra tankar.  http://www.vardhandboken.se/Texter/Sarbehandling/Forband/

Allamej
3

#13 Jag är under vård av kirurgen, plastikavdelningen , infektionavdelningen och medicinavd. På två olika sjukhus och en massa sårexperter så dom lägger om enligt konstens alla regler och varenda gång jag har bett dom lägga om på ett annat sätt så söks jag bara tidigare :-)