Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 998 ggr
Emouse
2015-04-30 10:00
8

Knäppisar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har alltid haft en vikt filt över sovplatsen eftersom det blir ganska ljust där dom sover på översta våningen.. När jag gav dom frukost så möts jag av en jättesöt koja dom byggt och ett glatt "Heeej matte". Han såg så stolt ut haha. Hade använt filten till hängmattor så det var fransar på ena sidan av filten som de använt som en lucka in till hängmattan tydligen :D

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

iMois04
2015-05-01 19:13
1

Så söta!<3

Zakaraa
2015-05-01 19:34
2

"Men matte, förstår du inte att det är sådär en filt ska användas?" 😂

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Emouse
2015-05-01 20:18
0

#2 hahah;D

Zakaraa
2015-05-01 20:48
3

Känner igen det där så väl. Det gör nog de festa råttägare som av någon anledning lagt (eller råkat lägga) tyg för nära buren.

Kan ju säga att min mor inte var särskilt glad när jag kom upp med en av våra största finaste badhanddukar i trasor p.g.a. att jag råkat lägga den på soffan för nära bebisburen som då var full med 11 hyperbebisar på 4 veckor 😎
Det är numera en rått-handduk 👍

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

pellepojken
2015-05-04 20:59
0

Oj Oj,   Det har gått åt många handdukar o badlakan genom åren. Men det är dom små liven värda flera gånger om. Sabotera är jättekul säger grabbarna.   🙂

axa
2015-05-05 13:07
0

Haha känner igen mig väl i detta😃 Söta oskyldiga blickar får man när saker upptäcks som de gjort.

Emouse
2015-05-05 13:29
0

Man vet inte om man ska skratta eller gråta när de gör söta saker. 

Just denna gång var det bara en billig Kråkris men som ni ser en glimt av på bilderna så har jag en tavla bakom buren… 

Jag hittade något konstiga tygbitar i deras hängmatta förut men reagerade inte så mycket på det.. Men när jag flyttade på buren såg jag källan på de finfina tygbitarna. Jo, på tavlan fattades det allt lite av bilden😂😭🙂