Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 966 ggr
Fluffinen
2015-04-11 21:44
1

R.I.P Dumbo

Nu har min älskade Dumbo somnat in, stora krokodiltårar fälldes när man var där och klappade på de glada och nyfikna huvudet och nästa stund sov han i min famn och skulle aldrig vakna upp igen. Det är en bild jag sent kommer glömma, men nu ligger du begravd i dina sovhandukar och sambons tröja så du inte ska känna dig ensam. Du fick till och med ta bort den hemska tumören som blivit allt för stor på halsen. Några snitt och den var borta och du fick begravas så som du skulle vara.

4 ½ år fick jag med dig och du har varit en fantastisk del i mitt liv med glädje och sorg, sambo Isaks hjärta stal du direkt men du fick bara spendera ditt sista halvår med oss, jag önskar jag kunde ta igen den tiden vi bodde ifrån varandra.
Jag och Isak saknar dig enormt redan gubben, du hade stor plats i våra hjärtan och de kommer vara svårt utan ditt söta ansikte som kommer upp och myser när man är vid datorn eller kommer och slickar i ansiktet precis ska lägga sig, hur vi inte kommer se dig titta på oss när vi kommer hem från skolan, att du inte längre kommer följa efter vår fötter när vi går omkring, tomrummet är stort utan dig.
 Min vackra ängel vila i frid i råtthimlen nu❤️💔😇😭

kalindas
2015-04-11 21:51
1

Ledsen för din råtta. Alltid jobbigt när de dör. 😕
Men 4,5år är inte dåligt för en liten råtta. Min äldsta blev bara 3år.

/Elisa

LillyAmanda
2015-04-11 21:52
1

Beklagar, sådant är jobbigt. ❤️

Vila i Frid Dumbo🌺❤️

**//Amanda

axa
2015-04-11 21:53
1

Beklagar sorgen, 

men med 4,5 år måste ni ha fått många fina dagar och oförglömliga minnen❤️

Emouse
2015-04-11 22:27
1

Beklagar! Men han fick ett långt och kärleksfullt hem❤️ Man ska vara extra glad för hans skull att han fick vara med länge.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

VampireGirlElvira
2015-04-12 08:38
1

Beklagar för sorgen. ❤️

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Fluffinen
2015-04-12 10:40
1

Ja verkligen, både jag och sambon hade svårt att sova… Men vi vet att han har de bättre nu och jag är verkligen tacksam för den långa tiden vi fick tillsammans med min lilla gullepojk, så många generationer jag sett och avlat på som slutade med den perfekta råttan för mig. Sen dagen han föddes var han och brorsan min favorit, nu får de vara med varandra igen❤️

Tack alla för stödet, de stärker verkligen när man är nere!❤️

kolpa
2015-04-12 14:25
1

Beklagar verkligen!!😭 Berörande text, berör mig extra då jag vet att jag bara har några dagar kvar med min allra finaste älskling som ska få somna in nu i veckan som kommer. Känns som man aldrig kommer sluta gråta. Vila i frid i råtthimlen Dumbo❤️

Fluffinen
2015-04-12 15:54
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är en liten video jag gjorde innan vi åkte, ursäkta snyftningarna och de, men de var svårt redan nu, usch plågsamt att se hur illa tumören var, känns så bra att han inte lider längre! <3

axa
2015-04-12 16:03
1

#8 Så fin han var, förstår att det var och är jobbigt. Men så pigg och nöjd han såg ut att vara. Go, glad, gammal och pigg tills sista andetaget är något alla djurägare önskar att sina djur är. Underbart att Dumbo var det. 

Många tröstkramar till dig!

Fluffinen
2015-04-12 19:28
0

#9 Jo precis, de var ju inge fel förutom att han börjat riva tumören på halsen som var otäckt stor. Konstigt nog tryckte den inte på luftrören så det var inga problem fören han börja riva i den och då hade huden börjat svartna :/ På det så hade han fått skabb och dem upptäckterna fick mig att ta beslutet att han inte skulle plågas med medicinering osv.. Det var hans tur att komma till råtthimlen. Jag är glad att han verkade lycklig fram till sista andetaget. 

Tack för stödet det värmer verkligen!