Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1648 ggr
emms
0

(S) - Tre honor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej! Då min rumskompis blivit mycket allergisk mot våra råttor måste vi tyvärr sälja dom.

Det är 3 stycken honor som föddes runt 15 oktober. Är inte så haj på färger när det gäller just råttor men bifogar bilder. Finns även en bur med diverse tillbehör. Vi har tyvärr inte kunnat ha så mycket inredning då allergin blivit värre trots regelbunden städning. Buren är 77x45x80 (LxBxH). Dom går ganska bra på låda men händer några olyckor då och då.

Kan även berätta lite om tjejerna.
Pebbles är mest framåt utav dom alla och väldigt nyfiken ska vara med på allt. Händer det något är hon där direkt. Det verkar som om hon har högst rang utav dom.
Alice är lugnast utav dom alla och lite försiktigare i buren, hon utforskar nya grejer sist. Hon är lugn i famnen och han sitta och bli klappad även fast hon är en ung hona.
Sigge Eklund (ja hon är en hona ;)) är spralligast utav alla och hänger efter Pebbles på hennes äventyr. Sigge föddes utan svans och har bara en pytteliten smal svans i dagsläget. Hon verkar inte bry sig om det alls och klättrar som dom andra, men hon är något mindre än Alice och Pebbles.

Och eftersom Sigge har denna missbildning ska ingen av honorna avlas på då dom är nära släkt. 

Vi vill ha 800 för allt. Råttorna kan köpas separat om ni inte vill ha buren. Maila mig för mer info: eemma_sleep@hotmail.com

Dom finns i Varberg, Halland.

Emma

emms
0

Pebbles

Emma

emms
0

Alice

Emma

emms
0

Sigge (vante pga allergi)

Emma

VampireGirlElvira
0

Jag är inte heller så bra på färger, men jag tror på att Sigge och Alice är Black Hooded, och Pebbles vet jag inte vad det har för färg. Sådär såg min ena råtthona ut också, så som Pebbles, fast hon var en rexad råtta. ^_^ Och att den andra råtthonan som jag hade såg ut som Sigge och Alice.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

[Thew]1
1

Haha min ena hona är också black hooded.

Hoppas dina honor får ett bra fint hem nu då❤️

Sabdjina
0

Jag har skickat mail =)