Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 665 ggr
Emouse
4

Inhandlat lite

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag åkte jag in till stan och köpte lite grejor till råttorna som jag ska köpa nästa månad. Igentligen skulle jag in och köpa våtservetter, men det blev lite till;) Dessutom glömde jag att köpa våtservetterna… Köpte ett Cocoon hus för 169:- Massor av Kråkris fleecar 10:- st En toalett 55:- Vattenflaska 49:- Två hyllplan 159:- st Gardinklämmor 49:- för att hänga upp fleece bitar som hängmattor, gillar inte att sy;) Kattlådeskopa 10:- Barnängens barn shampoo 20:- Och några glasburkar för råttmat:) Nu när jag kollade på zooplus kunde jag fått allting mycket billigare såg jag.. Bara ett tips:)

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annicav86
0

Får man fråga vart du köpte toan? Mvh

Emouse
0

Den är köpt på arken zoo:)

Annicav86
0

Tack :)

PetQueen
0

Mysigt 😃 Använder också det där schampot(?), höhö

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Emouse
0

Jag själv vänder det inte i mitt eget hår just pga att det innehåller sulfater, men tänkte använda det på råttorna ifall det andra shampoot har slut:)

Annicav86
0

Hur ofta badar du dina råttor??

PetQueen
0

#5  Ojdå, lät lite otydligt det jag skrev, jag menar också till tåttisarna :)

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

Emouse
0

#6 hehe, har inga råttor än, som det står i #0. Bara tänkt bada när de är smutsiga eller luktar illa, vilket jag hoppas inte händer oftare än varannan månad typ. Men köpte shampoot ifall att hundarna tar slut på det andra innan jag köpt mer:) #7 eller så var det jag som läste lite för ordagrant;)