(O) 3 Underbara Honor.
Hejsan!
Jag har 3 råttor, alla tre är honor. De heter Camo, Ballista & Lapua.
Jag har haft dem sen de var små men känner nu att tiden inte riktigt finns då jag har fått gå upp i tid på mitt jobb och jag pendlar vilket gör att jag är borta nästan 12 timmar/dag. Jag älskar dom och vill att dom ska ha de så bra som möjligt, och de behöver bo hos någon som kan ge dom mer tid. Därför skriver jag nu här för att se om det finns någon som kan tänkas ge dom ett nytt hem.
De är födda 2013 alla 3, Camo är äldst och är född i April, Ballista i Juli och Lapua i Oktober. Alla 3 är mycket sociala och framförallt Camo gillar att ligga i knät och bli kliad tills hon somnar. Jag vill att de ska flytta till ett hem tillsammans, och jag är väldigt noga med att jag vill kunna hålla kontakt med den nya ägaren och vill bli informerad om denne inte kan ha kvar dom, då ska dom hem till mig igen. Vill även att personen ska ha erfarenhet av råttor och vet hur de ska tas hand om.
De finns i Motala, Östergötland. Bur & All inredning ingår och jag vill enbart ha en liten symbolisk summa för dom, hemmet är allt som betyder något.
Mvh Felicia