Soffskoj

Inatt somnade jag medan några grabbar fortfarande var ute och lekte. När jag vaknade såg jag något mystiskt i soffan …

Bakom alla filtar och kuddar hittade jag detta högst märkliga hål som stoppningen måste ha forsat ut ifrån.

I ett helt berg av kuddstoppning såg jag ett ännu mer mystiskt kisande öga.

Leopold?!
Blir till och proppa in stoppningen igen och sy en lapp för. Som han måste ha jobbat inatt!❤️😂
I morse vaknade jag med en paprika i sängen så I feel you 😂
/Surpan
Åh herregud vad less jag hade blivit… Tur mina småttingaar brukar hålla sig till att stjäla mat bara.. :)
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Åh hahha vad sur jag hade blivit, men skulle nog skratta åt det med;)
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

#2 De bara bidar sin tid, så se opp. Somna aldrig i soffan annars kommer du hitta popcorn istället för kuddstoppning.
Jag kunde inte annat än skratta när jag hitta honom sådär söt ^^ Var ju jätte duktigt gjort på "råttors vis". Helt perfekt sovställe ju! ;D
När jag köpte soffan gjorde jag det lika mycket till mig som till råttorna, eftersom jag inte vill ha möbler jag behöver vara överdrivet rädd om medan jag har djur, så besviken eller ledsen blir jag inte det minsta 🙂
Men blir till och hålla extra koll på Leopold ett tag, så han inte gör om det det första han gör 😛
Jag har varit med om samma sak! Kom hem från jobbet och hela köksgolvet var täckt i bomull. v alla sittkuddar som stod uppradade mot väggen var det en som var misstänkt pösig. Mycket riktigt; strax kröp en sömnig råtta ut genom ett gigantiskt hål i kuddens baksida. ^^
Kom även hem från ett annat ärende när köksgolvet var täckt av jord och resterna av en massakrerad basilikaplanta. Man kan inte bli arg när brottslingarna är så förskräckligt söta 😂
Han ser så stolt ut x) ♡
hahahah så sött ;)
( inte lika sött om de hade varit mina men gud va nöjd han ser ut ;)
Tack, han är verkligen jättesöt! 🙂 Han älskar att bygga kojor i buren, i tyglådor, i sängen, och beslöt sig väl helt enkelt för att ta kojbyggandet till en helt ny nivå i och med detta … 😂
#6 Hahaha! Älskar när de är så otroligt o-diskreta med sina gömställen. Ser det framför mig … Världens bommullskaos på köksgolvet, och sen en ovanligt pösig kudde … var är den skyldige? >_>😂
Jag somnade i soffan för nån månad sen. När jag vaknade hittade jag ingenting. Alla popcornen var borta :P På sistone har jag börjat upptäcka popcorn här och där när jag städar :)
Sigge!
#10 Hahaha! 😃
#9 Precis så var det! De är semi-proffessionella sabotörer; duktiga på sabotage, mindre duktiga på diskretion 😃