Sov gott min älskade Monster
Ett tungt beslut var fattat idag. Min älskade Monster är inte längre vid livet utan fick somna in hos veterinären.
När jag köpte dig så var du bara en liten bebis. Jag visste inte då att jag valde den mest underbara råttan i världen. Redan från första dagen klickade vi. Vi spenderade så många timmar tillsammans framför datorn. Jag kommer ihåg allt vi har varit med om. Jag kommer ihåg första gången du fick komma ut utomhus men ville hellre umgås med mig. Du har gett mig en sån glädje. Inte en enda människa som har träffat dig har ogillat dig. Inte ens när nålen stack dig försökte du bitas, utan jag fick istället pussar. Min älskade bästa kompis är nu borta. Efter lite mer en ett år tillsammans fick du somna i min famn. Även till slutet låg du och knastrade och nöjt att få vara med mig. Jag kommer sakna dig så sjukt mycket, kommer aldrig glömma dig. Jag hoppas du och Ragnar träffar dom andra grabbarna som är där uppe någonstans och att vi ses igen.
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
💗
Otroligt vackert beskrivet och samtidigt otroligt sorgligt. Det är solklart att han vilar i frid.
Tack. Hoppas på att han har det bra nu och inte lider av sin sjukdom längre.
Vad sorgligt att det behövde bli så 😢
🌺🌈🌺
Beklagar.
Sov i ro🌺
Tack. Det var jättetufft att behöva ta det beslutet. Kommer aldrig att ha en råtta så fin som Monster igen. Han var en once in a lifetime råtta.<3
Vi får hoppas att han har det bra där han är nu, jag beklagar sorgen. 🌺
Ja det får vi. Tack!
😢❤️
Beklagar sorgen. :(
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."
Tack :(