Bebisbilder
Nu är mina bebisar 3 veckor och växer som bara den, önskade att man kunde behålla hela gänget, dock är bilderna från några dagar sedan. ❤️
Första bilden är på våran egen tös Ronja som stannar här hemma efter att hon klickat med min fästman och valt honom.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Russian blue topörad tös, supermysig tös som är en aning lugnare än resten av honorna.
Hadde idetorka på honorna, ang namn, så dom får vänta med sina namn.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Black European topörade honorna.
//Frida
😍
Birk, Russian blue dumbo pojk.
//Frida
Emil, russian blue topörad pojk
//Frida
Mattis, russian blue european berkshere topörad hane.
//Frida
Jonathan, black european berkshere topörad hane
//Frida
sista bilderna har vi på Skorpan, Black european berkshere topörad pojk.
//Frida
Birk var ju bara för charmig!
Alla var helt underbart söta. Vill bara ge dom pussar allihopa!
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Jag vet att du inte bad om det, men jag kunde inte låta bli att komma på förslag angående namn till honorna…😞
Lovis, Madicken, Tjorven, Skrållan 👍
Sluta, sånt där är inte snällt!
Får inte plats med fler i buren, blir grinig för man smälter ju direkt.