Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 522 ggr
[mitzylinnea]
0

ev. (k) råtta.

Då antalet råttor i min flock har blivit överkörd av en pansarvagn och påbackad igen (känns de som…) så har ja börjat spåna på o leta efter en ny. Får en månad sen hade jag 5 råttor o har ja otur har ja 2 kvar imorgon… Ni får tro vad ni vill, men jah har inte varit elak eller felbehandlad dem utan en dog av en trolig hjärnblödning/storke, en blev mystiskt aggressiv så vi lät honom somna in och nu har en tedje fått snedskalle som vi ska försöka behandla men är de för illa imorrn tas han oxå bort.. :( Dom två övriga är en gammal man på 2,6 år och en yngre på 1,2 år. Om de blir så att han med sneskalle måste tas bort blir de rätt akut med en ny då en av dom friska är så pass gammal. De spelar ingen roll alls vilken färg, örontyp, pälstyp den har. Helst inte över 1,5 år då ja absolut kan ta en omplacering om den är flocksmart och frisk. Men de finns ett krav, och de är att den måste finnas runt sundsvall, ånge, söråker, härnösand, timrå eller nått som ligger nära Sundsvall. OBS! Jag letar bara efter EVENTUELLA råttor så ja kan inte bestämma nått på ett tag men ja tycker att de är lika bra att börja leta :)

MoaHermansson
0

Har två hanar som jag inte kan ha kvar längre, men bor tyvärr i Göteborg.

[mitzylinnea]
0

synd :(

Ändrar annonsen lite till att de ska finnas en uppfödare mellan borås - sundvsall Med råttor från 6.v - 6 månader.