(K) Råtthane bebis
Letar efter en råtthane, bebis. Ska få bli sällskap till mina två pojkar. Är inte jättenoga med färg osv, men letar efter en frisk och inte livrädd liten kille! Kommer garanterat hamna i ett hem med mycket mys och kärlek. Kan tyvärr inte åka så långt för tillfället, så i närheten av Trollhättan/Vänersborg hade varit guld. Hör av dig om du undrar mer!
Har två råtthanar som jag inte kan ha kvar längre men de är ca 6 månader.
Bild, vart finns dem, info om dem (var är de köpta, temperament osv)?
Letar ju tyvärr egentligen efter en bebis, en yngre dessutom. Men skadar ju inte att fråga.
såg nu att du bodde lite långt ifrån mig, bor i Stenungsund.
Är inte så långt, har kompisar där och har inte svårt att ta mig dit
Okej, dem heter Theo och Freddie, de kommer inte ifrån samma familj/kull, men de är födda på samma dag, den 1 Juni 2014. Jag köpte de på ankarets zoo som ligger i Uddevalla, de första dagarna var dem ganska rädda och låg mest och gömde sig men sedan tog jag ut de varje dag och då blev de lite tamare. Freddie är tamare än Theo och det är mycket lättare att ta upp honom. Om man försöker ta upp Theo blir han rädd och försöker springa bort, men om man sitter på golvet brukar han gå upp på en och är ganska nyfiken så det skulle nog inte vara så svårt att göra han handtam. Det skulle vara jättebra om de kunde komma till ett hem där det finns mycket tid och kärlek eftersom jag känner att jag inte riktigt har tid med det. Om det är något annat du undrar är det bara att fråga. :D