Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1080 ggr
Rwawr
0

Hemma leksaker.

Hittar ingen  tråd riktigt med de jag letar efter, och förstår mig inte på sökfunktionen x'D Skäms

Men skulle vilja ha en tråd med MASSOR med olika leksaker och burinredning som man kan göra själv, hemma. :)
Har väldigt dålig fantasi så släng in lite kul grejer :)

SweGizmo
0

tomma toartllar med godis i är en hitt:) vik ihop kanterna och ge till råttorna så dem får öppna/gnaga själva:)

fjädrar är poppis också, bind fast den i en pinne eller i ett snörre.

Min blogg: SweGizmo.se

Rwawr
0

Okejj :)

Det där med toarullen gör jag nog direkt till min hane som är ensam för stunden :o Han behöver lit gottis ^^,

Mer mer :D

dorkey
0

Knyt fast ett sudd längst ut på en snöre. Jaga-lek :D

Eller så brukar jag helt enkelt bara ta en penna som har sudd, slicka lite på suddet och så jagar råttan pennan.

Rwawr
0

hahaha okeejj xD Måste testa det oxå ^_^

Bim
0

Hehe, häng upp en tampong i taket på buren och låt de strimla den.. ^^ Blir bra bomaterial blir det sen också! :D

Fiska med de också. Ta en skål med vatten, först men lite vatten och sen mer och mer, och sätt ärtor, majs och annat gottigott på botten och får de fiska!

Rwawr
0

okeejj :D haha tampong xD aldrig tänkt på att de kan vara bra till många saker, haha xD

[Dandelion1000]
2

#5, Åhh vad smart med en tampong.. :) Undrar vad killen säger när han kommer hem och det hänger tamponger i buren :)

Rwawr
0

Hahahaha xD Han skulle nog börja undra vad som hänt, haha xD

[Dandelion1000]
0

Haha, han blev lite fundersam.. Men råttorna älskade tampongerna.. Jag knöt fast dom i taket över ett hyllplan. Så dom fick kämpa med att få tag i dem. Ska visa bilder när min kamera börjar fungera.

Rwawr
0

Vad härligt :)
Hade glömt bort de här redan på två sekunder, nu ska jag hänga upp en xD

[Dandelion1000]
0

Fota fota fota :)

Rwawr
0

Han brydde sig inte alls -.-'

KickanW
0

#12: Det är för att du gjort det tillåtet! ;) Mina råttor älskar att ta sig in i badrummet, upp i skåpet, in i påsen för att sno tamponger och springa iväg med. Då kan de underhålla sig i timmar! Däremot om jag lägger in en tampong till dem är det inte ett dugg intressant.

Rwawr
0

Haha xD jo det är sant..  hehe :P

Sloj-border
0

haha råttor är allt bra skojjiga djur!! love them!!Kyss

[GlittriGris]
0

hängde upp två tamponger för först agngen på en gånga börja dom dra i dom :D

Rwawr
0

haha okejokej :)