Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 960 ggr
rolizzle
0

AKUT OMPLACERING, 2 HANAR

• födelsedatum: Vet inte riktigt, men ungefär 1 år gamla

• färg, teckning o hårlag: Lägger upp en bild, är inte så insatt

• kön: 2 hanar

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): -

• faderns namn, födelsedatum, vikt: -

• moderns namn, födelsedatum, vikt: - 

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Som ni ser så har jag inte så många svar, det är eftersom jag omhändertog de och förra ägaren var inte så intresserad av råttor. Men det är 2 friska hanar som jag inte har möjlighet att ta hand om eftersom jag för tillfället inte har något stabilt boende. 

• omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Charlie är den busiga som älskar att sitta på axeln eller gräva in sig i ens hår. Han är väldigt aktiv och en riktig sötnos. Han gillar att brottas, följa efter en vart man än går och ligga och mysa med sin bror. Jack är en heeelt annan sorts råtta, han gillar mest och ligga i knät och sova, eller äta upp all mat som man precis lagt upp. Men han är charmig på det viset ;-) 

• pris: Överlåter de med bur, hemmet är det viktigaste!!

• ort där råttan/råttorna finns: Lund

• telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus): 

• Ring/smsa 072-2969534, eller maila: rosa_s@hotmail.se

Sabsan
0

Ser ingen bild? :)

rolizzle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Otroligt suddig och dålig, men får se om jag kan lägga upp en annan om en stund 

:-)

marathos
1

Vilka fina råttisar! Hoppas verkligen att det är någon som kan tänka sig att ge killarna ett bra hem även om de är vuxna.

LunaJMS
1

Hade jag inte redan fyra hanar och slut på plats så hade jag mer än gärna tagit emot dem! Hoppas att du hittar någon som tar hand om dem åt dig!

rolizzle
0

Tack så mycket, hoppas på det bästa :-/

Jessiegirl1811
1

Åh vilka fina! Jag har ju två ungar som jag letar kompisar till så ska tjata lite.

http://ask.fm/JessicaReips

Sabsan
0

Hur har det gått? Hittat ett nytt hem åt dem? :)

happyone
0

Finns de kvar? Intresserad isåfall. Hör av din i Pm för mer info och vad jag kan erbjuda de små :)