omplacering 4 hanar
hejsan
har tidigare lagt ut en annons på mina råttor och har 4 killar kvar som söker sina föralltid hem. Har varit tvungen att dela på hanflocken eftersom när dom flyttade hem till mina föräldrar var de något som hände men dessa 4 killar började bråka jätte mycket i buren men utanför buren kan dom vara med varandra men annars är dom super trevliga, tillgivna och älskar att vara med överallt. Det är medtungt hjärta jag lägger ut annonsen igen :( men de är för killarnas skulle så dom får de hem dom förtjänar
jag kan inte ha kvar dom har inte tid sen jag började jobba fulltid och jag tycker de är synd om dom för dom får inte den tiden som dom förtjänar skulle testa att ha killarna hos mina föräldrar för min lillebror är jätte förälskad i dom men efter bråket mellan killarna och vi delade på dom tycker mina föräldrar att de börjar bli jobbigt och min lillebror har för mycket med sina studier så killarna kommer i kläm tyvärr :(
födelsedatum: 20 januari 2014
färg, teckning o hårlag: black stripe roan, slät dumbo
kön: hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 7 st 4 överlevde
faderns namn, födelsedatum, vikt: spajk, 25 februari 2013, vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt: Cornelia: 7 april 2013
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: står ovan
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: i flock har dom alltid funkat superbra tills vi flyttade ett par gånger. tror de blev mycket stress och precis i tonåren som gjorde att dom började bråka tror att med lite tid så kommer de att funka prima :)
pris : pris är inte viktigt jag vill bara att dom ska få ett bra hem
ort där råttan/råttorna finns: vi finns i malmö
telnr, epost och alternativa kontaktsätt: kan kontaktas på nummer: 0177-66 34 38 och på johanna_piscacek@hotmail.com
födelsedatum: 20 januari 2014
färg, teckning o hårlag: black stripe roan, slät dumbo
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 7 st 4 överlevde
faderns namn, födelsedatum, vikt: spajk, 25 februari 2013, vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt: Cornelia, 7 april 2013, vet ej
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: i flock har dom alltid funkat superbra tills vi flyttade ett par gånger. tror de blev mycket stress och precis i tonåren som gjorde att dom började bråka tror att med lite tid så kommer de att funka prima :)
telnr, epost och alternativa kontaktsätt: kan kontaktas på nummer: 0177-66 34 38 och på johanna_piscacek@hotmail.com
födelsedatum: 16 januari 2014
färg, teckning o hårlag: pew slät toppörad
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt: angel, 5 juni 2013, vet ej
födelsedatum: 16 januari 2014
färg, teckning o hårlag: pew slät toppörad
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt: angel, 5 juni 2013, vet ej
Ingen som vill ta emot killarna och ge dom ett föralltid hem ?
Hade jag gärna gjort, men bor tyvärr i Norrbotten..
Ja de är lite långt :(
Ja, tyvärr..
Ingen som vill ta hand om mina fina killar?