Burarnas placering
Jag är väldigt nyfiken på hur andra här på forumet har löst det med hur burarna är placerade i hemmet, oavsett om du har en bur eller flera. 🙂

Det har stundvis varit mer eller mindre kaos här hemma, men numera känner jag mig hyfsat nöjd.
I övre delen av dubbelburen bor mina 5 flickor, varav 2st är så gamla och trötta att de knappt orkar lämna buren längre tyvärr, oavsett om de bor på övre eller nedre plan … prövade att byta ett tag. I nedre delen bor mina tre pojkar.
I den mindre buren bor en ensam grabb som ska kastreras i slutet av månaden, och jag hoppas att han antingen kan bo med tjejerna, eller allra helst, bo med pojkarna igen efter det 🙂
Träbrädan från hans bur är en trappa för kaninburar som jag flyttar beroende på vilken grupps tur i ordningen det är att få komma ut och härja fritt.
Pallen mitt på golvet med plastlocket till soffan är en improviserad förlängning av bron så att även tjejerna kan komma och gå som de vill när när träbron hakas i deras buröppning 😃
(Stod på en pall när jag tog kortet för att allt skulle komma med, och bilden blev visst lite suddig 🤪)
Här har dom ett eget rum så placeringen är rätt enkel :) i de rummet finns det 1 furet tower, en Freddybur samt 1 Jennybur + skrivbord där jag samlar allt råttrelaterat.
bara en hanflock som bor i vardagsrummet då dom är lite känslig mot honornas doft, sen har vi även mamma/bebisbur i vardagsrummet för bättre uppsikt
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Vart har du köpt din royal savic double?? :)