Råtthonor
Den 12 september får jag hem tre styckna råtthonor.
Jag komemr att ta hand om dessa damer tills dom ett hittar ett hem där dom kan stanna resten av deras liv.
Dom är ca 7månader gammla, dom är busiga och har tyvärr inte blivit hanterade sådär jättemycket.
Jag ska göra mitt bästa för att få dom så handvänliga som det går under tiden dom är hos mig.
Så hör av er ifall ni är intresserade.
Skicka ett pm för mer info.

Var bor du och har du nån bild på dem? Måste dem säjlas tillsammans? Kommer dem från en upprödare?
Är lite nyfiken, därför ja frågar.

ja, jag har någon bild på den ena honan, emn den är inge bra eftersom man inte ser hennes färg så bra, men den 12 bör jag ha tagit flertals bilder på dom eftersom jag är lite av kamerabög.
jag vill helst att dom säljs tillsammans eftersom dom har varit med varandra sen dom var små, jag vet tyvärr inte om dom är syskon och inte hon som har honorna nu heller(jag blir deras tredje hem). Eller om dom nu ska säljas separat så är det ett måste att dom har andra honor som sällskap.
Jag bor i Uppsala.
Det är två mörka honor och en grå hona, dom mörka honorna är roan vad jag minns och om det är rätt eftersom jag inte kan så mycket om råttornas färger. Tyvärr, langar upp bilder på dom så fort dom är här.

Oj, de skulle stå uppfödare.

puttputtputt, ingen som är intresserad, elelr känner någon som är det?
om den ena är svart och den andra blå vet jag en här som är intresserad… hehe 
Gameover: Finns säkert flera om är intresserade, men av olika skäl inte kan/vill köpa dina töser som du kommer att ta emot
Grodan: Men nu ska man inte endast vara fixerad vid färgen tycker jag 

#6 Jag tror inte att det var Grodan som ville ha de råttorna utan Veg_kid, hon skrev ett inlägg om det för ett tag sen.

Ingen roan så långt jag kan se, ambk (ev. mm) är det ju! :) Jättesöta!

#11 jaaaaa, som sagt så kan varken jag eller den förra ägaren ingeting om råttornas färg, hon sa roan, jag litade på henne xD