Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 665 ggr
josephinejonassen
0

skaraborg råttbur

Finns det någon vänlig själ som har en stor råttbur som dom ej använder längre. Som säljes billigt eller bortskänkes? Är i stort behov av stor bur till mina 2 honor. Å inga pengar förrens nästa vecka. .mvh josephine

R4ttus
0

Inte helt hundra på var skaraborg ligger, men om det inte är alltför långt bort och om du har möjlighet till bil/skjuts så har jag 2st burar i Uppsala som jag kan skänka mot upphämtning då. Skickar ej.

1. Tätt galler, men väldigt  ful och ganska rostigt galler. Men är hel och rymningssäker, och inget är vasst eller farligt. (Tänkt skrota den, men aldrig blivit av) Duger dock gott som tillfällig bur under begränsad tid.

Bur 1

2. En Freddy råttbur i fint skick. Men bredare galler och är ej lämplig om honorna är  småttingar. Är de nästan vuxna eller vuxna funkar den fint. Funkar som livslång bur för 2-3 råttor om de ej är för unga som sagt.

Bur 2

R4ttus
0

Bilderna blev lite konstiga … Men syns på ett ungefär iaf.

R4ttus
0

Oops, såg först nu att du skrev stor bur. Framgår inte i inlägget om du har behov för att de bor för litet nu eller om buren är sönder, eller om du bara vill uppgradera.
Men dessa burar finns som sagt om du är i akut behov.

gickan87
0

Jag är intresserad av Freddyburen om TS inte vill ha den :)

MVH Erika :)

R4ttus
0

#4 Trevligt, avvaktar då ett tag och ser vad TS säger. Efter det kan vi i så fall boka tid när du kan titta på den/hämta den om du då fortfarande är intresserad 🙂 Tar bara en massa onödig plats här hemma, då jag har andra burar och extraburar på lager redan.

josephinejonassen
0

Skaraborg ligger i västragötalandslän. Bor i Falköping mellan värnen och vättern. Så uppsala blir lite långt tyvärr. :( Behöver stor bur då dom bor för trångt idag :(

josephinejonassen
0

Den va tyvärr borta….