Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 579 ggr
Mariaiden
1

PET Hood

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter lite sökande på nätet har jag inte funnit det jag var ute efter. Men detta är vad jag har tillverkat. En luva för våra älskade djur. Vill man inte ha en varm luvtröja Är detta vad som behövs.

zickan
0

Till råttor??

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Zakaraa
2

Zickan, haha nää du har den på Dig, verkar vara som e luvtröja fast endast luvdelen så man slipper ha varma klädesplgg på sig om det är varmt ;P
En extern luva med andra ord :3

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Mariaiden
0

Haha ja det ska sitta på den som bär på råttan, råttan sitter i och på

Surpan
0

Smart ju. Kan du ta en bild med den på någon? :)

/Surpan

Mariaiden
0

Jag har sytt denna till älsta grabben, ska knäppa ett kort så fort han kommer hem. Kul att ni gillar min idé :)

Mariaiden
0

Här kommer lite bilder

Mariaiden
2
Mariaiden
2
Mariaiden
1
Zakaraa
0

Tycker det är jättefränt, skulle nog ha den bakofram istället dock :D x) Då får man pussar lite random <3

Är den kiss-skyddad? Vet att vid längre utevistelser får man ofta en blöd rand längs ryggen…. :P

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Surpan
0

Smidigt! :) används den hemma?

/Surpan

Mariaiden
2

Det ligger plastad frotté i botten. Bara att ta ur o tvätta. Smart idé att ha framåt. Den är fodrad så det ska kunnas användas ute när temperaturen tilllåter

Varga
1

Åhå, lite som en struthätta då (*säger medeltidsnörden*)!? :D Jättesmart ju, speciellt med att ha plastad frotté i botten så att man slipper kisset ifall man har dem där länge :)

Mariaiden
2

Tänkte faktiskt på den där assisens creed eller hur man stavar till de där spelet som blev så poppis