(s) bur
(antog att denna passade in på annonser, idk)
Säljer en bur, har använts åt råttor, men då öppningarna är rätt små passar den nog bättre till fågel men har inte haft några problem med att ha den till mina råttor överhuvudtaget.
Ett hyllplan med stege följer med på köpet.
Visste vad burens modell hette förut men har helt glömt!
Buren går att ha som liten, låg bur och går att montera ihop till en hög bur, inga skador som helst förutom en av plast"hållarna" som gått av, men det gör ingen skillnad som helst på hur bra buren håller ihop. ((bilder i #1 i 'kommentarsfältet')).
Höjd (som låg bur): 39 cm
Höjd (som ihopsatt till högre bur): 91 cm
Bredd långsida: 96 cm
Bredd kortsida: 53 cm
Djup: 15 cm
Galleravstånd: 1 cm
Bur"dörrar": 13x12 cm
**Priset är 500:-
**Jag har inga möjligheter att transportera buren så buren finns att hämta i Haninge, Stockholm.
Buren är naturligtvis rengjord vid köp 🙂
Pma vid intresse och/eller frågor och säg gärna till om det är något jag glömt tillägga🙂
((Lägger alla bilder i en kommentar istället!))
//Ebba
"My thoughts are stars I can't fathom into constellations"

Såhär ser den enda skadan på buren ut, går enkelt att sätta ihop med dessa plastklämmor som följer med, tror även att dessa går att köpa i djuraffärer om jag inte har helt fel, det saknas en men det påverkar somsagt ej hur bra buren håller/sitter ihop.
//Ebba
Detta är buren ihopsatt, på dessa bilder är buren slarvigt ihopsatt så ber om ursäkt för det.

//Ebba
Buren som låg.
(obs hörntoaletten som är med på bilderna är kastad och följer ej med.)

//Ebba
Insåg att 500:- kanske är lite överdrivet, sänker priset till 300:-
(kunde inte ändra i mitt inlägg en gång till)
Ingen intresserad?😐
//Ebba
ååh vilken fin bur, älskar blått också men bor i örebro, har ingen chans och hämta i stockholm, mamma skulle inte tillåta det.. men men :/
#5 åh, trist, kan ju tipsa om att kolla på blocket, om du inte redan gjort det, finns nästan alltid en del roligt att hitta där! 🙂
//Ebba
Hur många råttor har du haft och hur många tänker du dig att man kan ha? :) Jag är intresserad! Men är så dålig på siffror och sådär så jag måste leta fram ett måttband eller något för att "se" hur många råttor man kan ha :p
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Äh, vad tusan, känns ju som att den borde kunna ta minst 3 råttor hur som helst om man använder toalådan på bilden som ögonmått. Jag tar den om den är kvar, PM:ar dig! :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
#7 Har svarat på ditt pm, men kan ju svara på din fråga här iallafall haha!
Jag har haft 2 råttor i den men enligt mått och så ska det vara lagligt att ha 4 råttor i den, om jag kommer ihåg rätt :)
//Ebba