Era burar?
Har inte sett någon sån här tråd tror jag, men jag skulle gärna vilja se era råttburar vad ni har för inredning och så. Har varit väldigt mycket inne på råttor dom senaste åren och har läst på jättemycket, pratat med uppfödare och kollat runt. Men det har inte blivit av att jag har skaffat några. Så jag skulle behöva lite inspiration. 😇Lägg upp hur många bilder ni vill!
Dogs is my world ♥
Och förresten! Kan man ha tidningspapper som bottenmaterial och en fleece filt som dom kan få böka omkring i?
Dogs is my world ♥
Finns iafl två stora trådar om furtower och royalsuit :) använd forumsök så hittar du dem
Aha ok! #2
Dogs is my world ♥
Undrar bara en sak! Är det någon som har erfarenhet av Råtthjälpen?
Dogs is my world ♥
#4 Vilken typ av erfarenhet är det du syftar på? :)
Själva föreingen eller råttorna därifrån?
Råtthjälpen tar hand om övergivna råttor och försöker rehablitera samt omplacera dem till bra hem så alla råttorna är extremt olika. Hemsidan brukar inte vara så jätteuppdaterd så en mejlkontakt brukar vara det bästa.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Menade om någon hade tagit hand om råttor därifrån kanske, har kollat på deras hemsida och råttorna där verkar ha bra temperament. Ska kanske mejla dit om det är så att jag får skaffa råttor 😇#5
Dogs is my world ♥
#6 Hur råttorna är skiljer sig från individ till individ. Oftast är det misskötta råttor som kommer in och rehabiliteras så vissa kan vara gudomlig medan andra kan vara mindre roliga. De är ju inte uppfödare utan ett omplacerings"hem" så att säga :)
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Ok 🙂#7 Vilken bur rekommenderar du till råttor?
Dogs is my world ♥