Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 667 ggr
vegosessa
0

Packa ner royal suite 95.

Jag ska köpa beg. royal suite 95, HUR monterar jag ner buren?

zickan
1

Kan du inte flytta hela buren i sig så är det 6kants nyckel. Skruva ned hela bit för bit

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

vegosessa
0

#1 Tack! Kan man skruva ner HELA? Är där någon del som inte går?

vegosessa
0

#1, förresten vet du hur stor? Hon som säljer buren trodde 10..

Zakaraa
1

Personen som säljer buren har inte denne kvar nyckeln som ingick i burköpet?

Hela buren går att skruva isär, det blir alltså 4(x2) sidor, 2 bottnar samt 1 tak + ställningen (som även den går att skruva isär) De största delarna är front och baksida.

Har tyvärr inten koll på vilken nyckelstorlek det är men Zickan kan säkert kolla det när hon har tid, hon har dessa burar hemma :) (min är såld sedan ett tag tillbaka, haha)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

zickan
1

precis alla delar kan monternas ned med att bara skruva loss alla skruvar. här har du en beskrivning i hur man sätter ihop. kanske hjälper dig en del http://www.savic.be/sites/default/files/SAVIC%20HANDLEIDING%20SUITE%20ROYALE%20web.pdf

Jag har inte kvar skruven som kommer till själva buren. Jag kör på en skruvdragare och sätter på en passande skruvdel där. As drygt att stå för hand och skruva ned buren. Men det är bara köpa med ett sexkantsnyckelsett för typ 59:- på jula eller nått så har man alla storlekar där om man är osäker på vilken storlek det är till skruvarna

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

vegosessa
0

Tusen tack ! Hon hade inget kvar.. så jag får ge mig på det.