Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 447 ggr
[VampireGirlElvira]1
2

Känner mig tom....

(Halvlång tråd.) Som ni redan vet så fick jag avliva mina två rått tjejer för ungefär två månader sedan. Men jag saknar att vara en råttägare igen. Har kvar min Furret Tower och alla leksaker och all mat. Jag saknar dom så oerhört mycket, och min fundering är just att om jag ska ta mig an och köpa två råttor igen? Jag känner mig så tom inombords när jag inte har något att ta hand om. Jag har mina två "halvtama" gerbil tjejer kvar, men det känns som att dom inte vill ha med mig att göra nuförtiden. Jag vet att dom känner min sorg över råttorna, och att dom känner sorg över dom med. Dom hade hälsat på varandra en liten stund när alla var ute (såklart när jag såg till dom allihopa) så var dom alla vänner. Rått tjejerna gjorde inget dumt mot gerbil tjejerna och vice versa. Ibland så önskar man att tam råttor skulle bli lika gamla som gerbiler t.ex. (Ca. 2-5 år.) Suck….. Känner mig väldigt tom just nu när jag tänker tillbaka på alla mina fem rått tjejer som jag har haft genom åren. Vet inte vad jag ska ta mig till…………..

Moa Liljegren
2

Om du orkar ta dig ansvaret för mer djur så gör så. :)