Råttor iFokus

Råttor

Etikettburen-boende-inredning
Läst 677 ggr
Nikka
0

Bur sökes!

Jag söker en bur i närheten av Stockholm att köpa. Allt är av intresse, men det ska inte vara nån "sjukbur" eller liknande utan en bra bur för två råttor att bo i.

Vermin
0

Har en medelstor bur till salu i Kungsör.

pkml
0

Har en stor bur, ca 160 hög, 55 bred 55 djup står på hjul så lätt att flytta och städa under! Kan ta exakta måtten vid intresse, finns i märsta!

Bananbullar
0

Har ev en Furet Tower till salu efter sommaren i Kungsängen.

stinus
0

#3 ligger det långt från Västerås? Hur mycket ska du sälja den för?

Regnbågehell is empty. All the demons are hereRegnbåge

Bananbullar
0

#4 Det ligger cirka 8 mil från Västerås. Men jag pluggar i Västerås så kan transportera den dit i slutet av sommaren/början av hösten. 

Jag hade tänkt mig 1500:- och då skickar jag med tre hyllor och lite annat i inredningsväg (lådor mest). Tyvärr följer inget rör med men jag brukar sätta en hylla nedanför hålet så kan de klättra emellan iallafall. Buren är i fint skick. Användes mycket i ett halvår, men sen dess har den mest stått råttlös.

stinus
0

#5 låter bra! Ska kika hur det är med pengar då, har alltid velat ha en sån bur :)

Bananbullar
0

#6 Gör så! Jag använder den just nu då jag bor hos pappa i Kungsängen under några veckor. Men v. 34 kommer jag flytta hem till Västerås igen och när det närmar sig  vet jag lite mer om när den är redo att säljas (tänkte skura den och så) Så återkom gärna när det närmar sig :)

Nikka
0

#1 har du mått och bild? Kostnad? #2 har du bild? Kostnad?

pkml
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mellan 1200-1500 kr

pkml
0

Som du ser, är den inte inredd för tillfället! Då jag har en halt hane i den, och han använder bara botten! Annars mycket lätt att inreda och lätt att hålla ren! Lite skavanker på botten men inget som stör!

Nikka
0

#10 Hm.. En väldigt bra bur men har inte råd med just den "/

zickan
0