Honråttor köpes.
Hej hej…
jag söker någon som har en eller två råttor, vill hälst ha dumbo men alla är välkommna =) spelar ingen roll hur gammal den är, bara den inte är för gammal (mer än 1 år) :P
jag bor norr om Göteborg i Ucklum (på helgerna) och i Dingle på veckorna, så om du bor nära där så är de la ett plus ^^,
adda min msn eller skriv ett mail,
Söker en rått bur också, inte för stor och inte för liten. =)
många som skriver :o

Om du tänker ta en hoppas jag att du tänker köpa en till? Eller du kanske har en redan?

Om du tänker ta en hoppas jag att du tänker köpa en till? Eller du kanske har en redan?
jag ska få en om typ 1 vecka.. :P
så ska jag köpa en av någon oxå, hoppas jag på ^^

Har du haft råttor tidigare? =)
Jag har en kull på gång nu med dumbo och dumbobärare, men rätt många som väntar på denna kullen, kommer eventuellt ta en kull till med dumbos i december, allt hänger på om jag får tag i en bra avelshane åt honan i december i så fall.
Men din andra tös behöver ju sällskap innan december så.. kollat zoonen? Kollat vad som finns här under köp och sälj?
Okej ;D men har du inte en liiten tös som är ledig hehe ^^ men jag kan vänta för jag kan låna min kompis hona tills jag fått en dumbo av dej, om de blir någon ny kull dvs :P
hehe aa jag hade en råtta innan men den dog, var lite gammal.. och helt ensam, hon hade vart de hela livet men hon va jätte lydig så hon va rumsren och kom till mej på kommando :)

Skicka PM till mig så kan vi diskutera där ang. mina ev senare planerade kullar. Eller om du har msn som går snabbare så finns min mejl skriven på min sida här. Vill veta mer om dig och din råtthållning för att veta om jag finner dig lämplig som ägare till någon av mina råttungar.. =)