För deras bästa
Att vara djurägare innebär en hel del tuffa beslut men också underbara stunder.
Jag har kommit till det stadiet då jag gjort ett jobbigt val, mina tre tjejer Vera, Velvet och Zelda kommer att omplaceras denna helgen då tiden tyvärr inte kommer räcka till när jag börjar skolan 18 Augusti. Innan har jag kunnat ge mina älsklingar uppmärksamheten de behövde trots skolan, men att börja sitt sista år och har en hel del ansvar för studentmössor och bal så kommer det ta en hel del tid och då finns det inte nog med tid till tossarna som de faktiskt verkligen förtjänar.
Det som får mig att bli lättad är att hon jag köpte mina tjejer av tar emot dom med glädje och de kommer att få stanna där till deras sista andetag vilket känns tryggt. Hon har så god hand om sina djur och har kontakt med henne då och då.
Det är inte enbart tre flickor jag har här hemma, utan två grabbar också. Men de kommer att få stanna tills de somnar in då de känns onödigt att omplacera dom pga de är 2 ½ år. Dom kommer självklart få så mycket uppmärksamhet det bara går, bli bortskämda osv så andas ut allihopa, de får de bra! 😎
Vad 'stolt' jag blir när djurägare gör såhär! Hoppas det inte blir alltför jobbigt.