Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1499 ggr
elin.andersson
1

Omplacering- 3 snälla killar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • **födelsedatum:
    **2013-06-11

• **färg, teckning o hårlag:
    **Black Hooded

• kön**:
    **3 Hanar

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)**:
    **Kullstorlek 12 st

• **faderns namn, födelsedatum, vikt:
    **Vet ej

• **moderns namn, födelsedatum, vikt:
    **Vet ej

• **syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:
    **Har så mycket runt mig, har jobb för jämnan, skola på det, nyss gått isär med min (ex)-sambo och ska flytta till eget nu, och kommer plugga en del i några år framöver, så därför kollar jag nu om det finns intresse för mina tre pojkar hos någon som har mer tid för dem, vilket självklart är väldigt viktigt.
    Det tar emot att skriva detta då jag älskar de små liven, men tänker samtidigt att de kanske får det bättre hos någon annan.

• **omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc:
    **De är alla tre väldigt snälla råttor, de har aldrig bitit någon, är tama och väldigt lätta att plocka upp/ut ur buren, de trivs bra ihop och alla accepterar varandra, de ligger gärna på hög och myser. De gillar att få vara ute och klättra och sitta på axeln. De iaktar gärna när man rör sig runt buren. :)

• **pris:
    **500kr för råttorna, 800 med både råttor, bur och tillbehör.

• **ort där råttan/råttorna finns:
    **Lysekil, västra Götaland

• **telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus):
    *Vanliga Mejlen: elin-andersson-@hotmail.comKöpte dem av vapensyster här på iFokus, här är länk till bebistråden hon hade när det var aktuellt:*

http://rattor.ifokus.se/discussions/51b4aab7ce12c40f58000d7f-babistrad
    **

elin.andersson
1

Gosa är vi bra på! ❤️

elin.andersson
2

Och här bor vi! 🙂

(får inte bilden på rätt håll när jag laddar upp den tyvärr).

Grodan
0

Nyfiken, har de någon stamtavla?

(Kollade i bebis-tråden du länkade till men hittade ingen info där)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

elin.andersson
0

Nej, tyvärr :/

elin.andersson
0

Priset kan vi diskutera, vill ju att de ska få ett bra hem! ❤️

marathos
2

Vilka jättefina killar!!

Moa Liljegren
0

Har du kvar dem? :) Jag bor 4-5 timmar bort dock. Vet du hur de är mot/med nya råttor?

elin.andersson
0

Jag har dem kvar 🙂
Vet inte hur de är mot andra råttor då de inte träffat några andra i vuxen ålder (förutom när de var små hos uppfödaren). Så jag kan ju inte säga hur de agerar, däremot är väldigt lugna och fina killar och är väldigt snälla och accepterar varandra.

Skicka mig gärna ett PM eller mejla mig på min vanliga mejl om du är intresserad av dem :) Och gärna berätta lite mer om dig och hur de isf får hos dig 🙂

Moa Liljegren
0

Ska tänka på det lite då det är en låång väg att köra! :)

elin.andersson
0

Gör så! Hör jättegärna av dig även om det inte blir av om du vill, annars går man här och väntar och undrar 🙂

Men jag lovar dig, de är absolut värda biten att köra, det är tre helt underbara killar! :)

marathos
0

Det finns diverse djurtransportsidor där man kan få hjälp. En här på i fokus o flera st på FB.

elin.andersson
0

Okej, tack! 🙂

Killarna finns kvar och väntar på nya ägare.

Moa Liljegren
0

Detta visste jag inte. Men jag vill helst inte ta hem 5 råttor på en gång då jag tar hem 2 inom denna veckan. Men om de finns kvar senare så ska jag se om det blir aktuellt och hur det går med mina nya herrar, inte helt säkert att de funkar ihop. Men annars önskar jag dig lycka till och hoppas de får ett bra hem. :)

Mirrorglace
0

Jag skulle kunna tänka mej  att ta hem dem, tycker bara att det är så jäkla svårt att urskilja när dem är så lika hehe.

Du kan väl pm:a mej så kan jag berätta mer om hur mina råttor har det hemma osv :)

❤️

marathos
0

Hur har det gått? Har killarna fått något nytt hem?

elin.andersson
0

Jag kolla intresset här igen då jag har svårt att få kontakt med eventuell köpare, känner att jag vill ge dem ett nytt hem väldigt snart! Hör jättegärna av er vid intresse! 🙂

elin.andersson
2

Det hela har löst sig och admin får gärna låsa/ta bort tråden!

wintermynta
0

ok

Inlägget är låst för nya kommentarer