Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 576 ggr
Chevura
0

Råttor sökes.

Jag är en tjej som skall flytta hemifrån till hösten och är då intresserad av att ha två (eller fler) små råttor att dela min vardag med. Har inte haft råttor förut men har stor vana av andra slags gnagare, t.ex kaniner, hamstrar, möss och gerbiler. Spelar ingen roll om de har någon stam eller liknande, bara att de är hela och rena och kommer ifrån en seriös uppfödare, ett plus ifall bur kan medkomma/säljas till dem. Skall flytta till Gamleby som ligger ca 1 mil ifrån Västervik, då jag kommer ifrån Gotland har jag ingen större koll på resten av Sveriges geografi. Så gärna omkring de trakterna eller om transport kan fixas mot en peng. Hör av er om detta låter intressant.

astaochdoris
0

Jag har två små rått tjejer på 4 månader med bur som är till salu. Dom finns dock i Växjö..

zickan
0

Jag kommer ha ungar mot hösten. Osäker om jag kan hjälpa till att få råttor hela vägen till Västervik. Men mot Norrköping/Linköping kan jag troligen lösa det. Ligger några mil ifrån där du skall flytta. Men finns ev möjlighet att få till Oskarshamn också. Samma där är några mil från dit du ska flytta. 
Själv familjen på Gotland så jag åker ditåt till och från. Skall nån till Oskarshamn i samma veva eller kort efter så brukar det inte va så svårt att dom kommer ditåt eller med till gotland om du skall dit något.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.