Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 443 ggr
ellizz92
0

ensam :(

nu har stackars cookie avlivats o lyrica är ensam. Jag ska inte ha fler råttor o lyrica är frisk förutom lite nysningar. Ja mår skit o veta att hon inte mår bra ensam och hon har alltid varit ganska skygg o mest bara sovit, hon e ut lite på nätterna o runt 12 på dan annars sover hon mest. Jag har inte kunnat äta på 4 dar för att ja mår så dåligt o inte vet va ja ska göra med henne så ja vet inte hur mkt mer jag orkar. Hon blir 2 i oktober men eftersom hon är frisk så ha rjag funderat på om de ändå  skulle gå att omplacera henne… och visst kan jag ha henne kvar o se om hon börjar bli deppig men det är så svårt att ge henne kärlek eftersom aldrig velat ha nån. Ja ska till sthlm över helgen den 25e juni, kan ju dock umgås med henne på fre o sön så de e bar lördan hon blir själv o då kan en kompis komma hit o hälsa på henne. Men jag är ändå livrädd att hon ska bli deppig o dö precis innan ja åker. Vet inte vad ja ska göra….

mullsi
0

Förstår ditt dilemma.. jag bor i Stockholm, tyvärr tror jag inte jag kan erbjuda henne ett livslångt hem då jag har 8 st och planerar in småttingar. Men om du inte lyckas lösa det får jag vika efter så hon mår bra. Alt att hon mellanlandar hos mig tills nått annat har ordnats.

ellizz92
0

ja vill inte att hon mellanlandar hos nån, vem vet hur länge hon lever liksom o eftersom att hon e ganska skygg o de känns som att hon inte får nån trygghet då. men

mullsi
0

Ok tänkte mer att om du hittar nån perfekt i Stockholm, men som tex är på semester och kommer hem efter du vart här. Hoppas allt löser sig!

ellizz92
0

men ja kan inte ta med råttan till sthlm, ja har jätte fobi för tåg när man har packning för att de blir för mkt på nå vis o vi kommer ha resväskor så att ha en råttbur med e inte nån bra ide :p ja e mest rädd för att ha henne själv hemma just då. men bor du i sthlm alltså?