Stora Pet 8/9
8/9 är det SRS stora utställning Stora Pet i Stockholm. LÄNK
Det är väldigt kul att åka dit och titta, fika och träffa glada råttfolk. Man behöver inte vara medlem för att åka dit och titta. För att få ställa ut måste man dock vara medlem, samt råttan måste vara registrerad.
En stor utställning som denna är en liten fest. Råttfolk från hela Sverige träffas och byter råttor. Många råttor kan erbjudas transporthjälp…
Ska du åka? Varifrån åker du?

Jag ska dit, (hoppas jag) jag åker från Kolsva(västmanland) genom Västerås och Enköping den 7/8, och sover över hos en kompis med råttor som också ska dit. Kan ta med mig diverse småknytt (typ råttor och möss) om det kan hjälpa någon annan 
Jag ska kanske dit. Men jag är lite rädd för sånt här så jag håller det öppet än så länge.
Har dock råttköpare som tycker att de kan plocka upp mig på vägen så därför överväger jag det hela…

Jag ska antagligen dit. Åker från Kalmar samma dag. =)

Jag kanske kommer, skulle få med mig en kompis och jag har en råtta i Sthlm jag kan hämta samtidigt. Isåfall kommer vi från Göteborg.
jag ska också dit med mina 4 killar kommer från rimbo tar ung. en och en halv timme tror jag:)

Jag ska åka dit från Karlstad, åker både fram och tillbaks samma dag.

Suck, skulle också vilja åka, men det är aldeles för långt när man bor i skåne :(
Jag ska dit och ställa ut, åker från Hofors via Gävle-Uppsala.
Jag kommer också, men jag finns redan i länet… 
Dock ser jag med spänning fram emot att träffa dina grabbar Ninja! Ska stjäla minst en!!!

Jag kommer med en helt gäng råttor och åker från Örbyhus
Jag ska dit med två råttor :) ska ställa i agility (a och b) och pet.

Mvh Stephanie 

Jag hoppas jag kan åka,men det beror på om någon kan ge mej skjuts(tar mej ej dit själv,tyvärr),men det vore jätte kul att komma dit och se hur allt går till,jag kommer utan råttor även om jag har en jag senare överväger att testa med att ställa ut,men han är zooråtta så det går säkert ej så bra med han)Men jag tror han skulle älska uppmärksamheten,men denna gången får han vara hemme.
Så är det någon som har plats över följer jag mer än gärna med,har aldrig varit på någon utställing,men kan tänka mej att börja bara jag får veta lite hur det går till och se det med egna ögon.
Hade hämskt gärna velat åka… Får bli en annan gång 
12# varför skulle det inte gå bra för han bara för att han e en zoo-råtta, det kan ju gå bra endå:/ jag har själv två "zoo-råttor som jag ska ställa ut. vart bor du då? tror inte det är i närheten av mig men kan ju alltid kolla man kan ju ha tur.. he he..

#14 Jo du har säkert rätt,kanske jag som är orättvis mot han.Skulle gärna testa med han,för jag tycker han är fin,men jag han ej inget om utställingar,men vill gärna lära mej!Men han har en ful ovana,men det är bara i buren,det är att han kan bitas rätt otdentligt i mellan åt.Inte alltid och han har blivit mycket bättre,jag menar att han gör det mer sällan nu,blir bara mindre och mindre på bara någta få månader.Jag bor i Karlstad.
Det ser ut som om jag dyker upp där också… Ska ställa ut mina pojkar i pet (någon av klasserna) tror jag.

jag ska dit. första gången i stockholm för min del.=)
jag har inte riktigt bestämt dock vilka jag ska ställa ut.
men jag ska hämta hem en hane från Gail.
sen får jag se om jag lyckas få med fler från skåne dit.
så du säger! håller hårt i pälsklingarna
Ska troligen inte dit, även om det vore kul.
Pga avstånd, och att jag då troligen skulle behöva ta tåg + övernattning känns det inte direkt lika lockande

vart i stockholm ska den vara?*har missat det om det har stått*

I Folkets Hus i Kallhäll.

Jag ska också försöka komma och titta. Avvaktar nog med att själv ställa ut, men det vore roligt att få se och lära.
OBS! Stora Pet kommer inte hållas i Kallhäll Folkets hus som det brukar, utan i Hägerstensåsens medborgarhus.

Det är super kul att det gick att fixa lokal!
håller med, var väldigt orolig där ett tag på hur det skulle bli :)
men Zandra karlstad var nog lite för långt bort, men men kanske ses på utställningen:)

Jag hoppas att jag kan komma,men då skulle jag behöva någon som kör här ifrån.Jag hoppas kunna komma!
Ja, vad spännande. En helt ny lokal. Ballt att man får ha djur där!

sarian kommer också 
(från Borgå)
jag ska dit och ställa ut ^^
Jag ska dit och ställa ut mina grabbar i en pet-klass *nervös*

Jag ska dit. ska ställa ut två blå pojkar i standard, en blå roan kille i pet och två ska tävla agility, pojken i A och tjejen i B. Vi åker komunalt från Knivsta
Jag kommer inte. Har inte tillräckligt med representabla damer för att det ska kännas värt tiden/pengarna just då. Kommer vara mitt uppe i en flytt.
//frida
Jag missade anmälningstiden men jag kommer och kollar.

Kul att du ska dit Cosmonita! Om allt går som det ska så kommer jag också:)
Gaah jag vill dit jag också :O Men det går förstås inte iom att tåget kommer fram 20 min efter att friskkontrollen stängt, och pengarna som tågresan skulle ha kostat måste sparas tills jag ska neröver lite senare samma månad…
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gul_zebra efter jul kan du få börja åka med mig om du vill. Flyttar till Borlänge då;)
anija: Oh, ja då får man passa på då! :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#34 Kul, hoppas att du kan komma också!
Nu har jag ordnat en liten namnskylt också. :)
Ja, nu kan inte jag komma…
Men hoppas att ni andra får kul!